{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Scandinavian Bikemeet {{forumTopicSubject}}

Hva er det lige de har gang i......?
De skriver at man ikke kan veksle deres Mickey Mouse penge tilbage igen, ligesom man kan i Mosten.
Det lugter langt væk af profit, og tage røven på folk.
Der er mange klager i deres gæstebog, og det forstår jeg sgu godt.
Det er da lidt en form for tyveri, vil jeg sige.
Men de kan jo be de folk, der står for Mosten om lidt hjælp, til at arrangere. Hvis de ikke kan finde ud af det, fro dem i Mosten har da tjek på det.
Bare lidt synd, hvis det store træf. Allerede skal ha et dårligt ry, for at vil tage røven på folk.
Kom med jeres mening..
Mvh.
Ronni G.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scandinavian Bikemeet
  • #1   9. jan 2007 Det er sgu for ringe... Bondefangeri! Jeg havde ellers set så meget frem til træffet, da jeg har været med til to af dem i Sverige. Men ellers må man jo bare sørge for at ikke at købe noget på pladsen - eller i hvert fald begrænse det. Man kan vel altid tage en traver i Roskilde by..

• #2   9. jan 2007 "
    • Forhandlere og kræmmere på markedspladsen afgør selv hvilke valutaer, de vil handle i. Bikemeet Dollar gælder ikke hos dem."

Hvem faen skal man så give dem til? smiley

• #3   9. jan 2007 Hmmmmm... Det er da noget fis... Det lugter sku lidt af fisk... smiley

Kan man købe dæk på stedet??? så samler vi sku vores rester sammen til et nyt bagdæk til dig Ronni som du så kan hygge dig med i en mega brænder... he he...

Rune

• #4   9. jan 2007 Det er sgu en Aftale Rune... Jeg er meget svær at overtale, til den slags. Men siden du presser...:-)

• #5   9. jan 2007 Ronni G: Hvis du synes det er en skam at Scandinavian Bikemeet for ry for at tage røven på folk, så slet denne tråd igen....

Jeg vil ikke bedømme det før jeg har været der. Kender en del der var til det i Sverige, og de var sgu' superglade for det.
    Hvis det kørte med at de tog røven på folk, var det lukket for længst...

/
    Jesper

• #6   9. jan 2007 "Bondefangeri"??? Det er det sku da lige præcis ikke når de oplyser om det på deres hjemmeside...
    Jeg glæder mig over at der kommer så stort et træf til Dk.
    Og jeg er forresten sikker på at det træf ikke får et dårligt ry, hvis vi bakker op omkring det i stedet for at grynte!!!! øf øf....

Ronnie undersøg deres spiritus/øl priser og find ud af hvor meget du skal bruge inden du går kold. Afpas beløbet du veksler med det der ska til for at du vælter om kuld og så bliver du fri for at tænke på at sku veksle Mickey Mouse penge tilbage igen igen!!!!! smiley

Håber vi ses i Roskilde.....

• #7   9. jan 2007 Christian: Jo, jeg synes sgu det er bundefangeri - også selvom de oplyser det på deres side. I Sverige havde de, så vidt jeg ved, ikke disse mickey mouse penge, hvorfor det ikke var et problem. Det er da ikke normal kotume at man ikke kan væksle træf-penge tilbage? Men jeg ved som sagt ikke hvad disse træf penge skal bruges til, da det jo ikke er bikemeet selv der står for boderne... Så jeg har sendt en mail - så må vi se hvor stort problemet er/bliver.

Selvfølgelig er det da fedt der kommer et stort træf til DK, meeen derfor skal det vel stadig være ordenligt...

Hygge

• #8   9. jan 2007 Hvis det kan lade sig gøre i Mosten, hvorfor så ikke i Roskilde....?
    Jeg vil sgu da ikke gå og tænke på, når man står i baren. Om jeg nu har nok til en eller to øl, og så skal til at vade ud og veklse penge igen, det er sgu da noget fis. Og hvis i går ind og læser i deres gæstebog, er der temmelig mange af samme mening.
    Og Jesper jeg sletter ikke noget her, det tilkommer ikke dig at være dommer over det.

• #9   9. jan 2007 Det er da super fedt vi får sådan et stort træf til dk... Håber da det bliver godt... men hvorfor skulle det ikke det... sådan en omgang disney penge skal ikke ødelægge noget her... Selvom jeg godt kan følge Ronnis synspunkt når man står i baren... også surt at sku give en omgang og man så ikke har banan-dollars nok... det er da lidt noget fis...

Ronni, det er en aftale... der må være flere der vil give et tilskud for en ordentlig omgang røg... he he...

Rune

• #10   9. jan 2007 Så veksel dog det dobbelte dit spejlæg... og gi nogen omgange til dine venner.
    Med venlig hilsen andreas h

• #11   9. jan 2007 Andreas, ja, det ender det jo nok med... Du tager bare 4 sporet på motorvejen når vi kører til Roskilde, og får en snak med dine venner Erling 1 og 2, så du kan få os andre til at give omgange... he he

Rune

• #12   9. jan 2007 Ja det skylder i jo stadig det har jeg intet samgt til...

• #13   9. jan 2007 Hold da kæft... Du fik da pils, æblesnaps og Sangria til den store guldmedalje... he he..
    Mon der kommer skyde telt???? vi skal have megafonen med... smiley "Achtung, Achtung... Bitte passt auf dem tisseln"...

Rune

• #14   9. jan 2007 Ronni og Mads... Ja og alle andre der deler den holdning, respekt for det, men er slet ikke enig!!!
    Som Rune siger skal sådan en omgang disney penge ikke ødelægge noget, i hvert fald ikke for mig!!!

Ronni jeg tror at du misforstod mig ang. min lille joke vedr. priser på ting i baren... Jeg kan bare slet ikke se at det er et stort problem... Lad dog bare vær med at veksle mere end i bruger eller veksel for meget og gi gutterne en lille en!!!

Bare min mening!!!

• #15   9. jan 2007 Christian:
    Kan faktisk se en lille fidus der, jeg kunne jo komme til at veksle lidt for lidt hele tiden. Og så stå med store hunde-øjne overfor de andre, og få dem til at give omgang. Så betaler de lidt af min brandert... hehehe
    Og nej bare rolig, det får mig nu heller ikke til at holde mig væk. Meeeen alligevel.....

• #16   10. jan 2007 Ronni...
    Hvorfor skal alt være som i Jylland, jeg er sikker på det bliver et kanon træf, om man kan veksle penge retur eller ej...
    Jeg ser frem til det, har også kun hørt godt om det fra Sverige, så det bliver det jo nok også her...
    Lad os ta det som det kommer også kan vi gi det ris eller ros når det er slut... IKKE ;o)

• #17   11. jan 2007 kan kun være enig med Ronni her, en bank er en bank om den så er i Jylland, Sverige eller djævle øen ;o) det med at de ikke veksler tilbage er sq sårn liiidt ja det kaldes jo nok bondefangeri..

det kan altså ikke være så svært at lave en retur veksel kurs!!!

bevars det skal ikke ødelægge træffet da overhovedet, meeen den der burde de godt nok lige tage op til overvejelse en gang til!

• #18   11. jan 2007 Tag i heller til Allingåbro Motor Festival der bruger vi sgu rigtige PENGE. Både sorte og orange.Til Bike Meet i Sverige var der ikke Mickey Mouse penge og det var et fedt træf. Der bliver aldrig den samme stemning i Roskilde.

• #19   16. jan 2007 der findes et alternativ til bikemeet den weekend ! www.exterminators.dk
    og vi veksler gerne tilbage.
    mvh flemming Ex mc

• #21   8. feb 2007 det har da fungeret fint med de andre år i sverige, så mon det ikke osse kommer til at fungere i år ? man må jo bare veksle et par gange frem for at veksle en helvedes masse penge til at starte med..
    et par af grundene til at de bruger de papir penge kan vel være at der ikke er lige så stor "lyst" blandt folk til at stjæle af kasse ved de forskellige boder, og arrangørene afskære os de forskellige boder fra at kunne snyde træffet for deres andel af indtjæningen..

• #22   8. feb 2007 Jeg er overbevist om at det bliver et kanon træf ! så se nu på de positive ting.. Vi skal da slå et hul i jorden, kigge på mc'r og gi' den gas : )

Kommentér på:
Scandinavian Bikemeet

Annonce