641 visninger
|
Oprettet:
Tappehallerne. {{forumTopicSubject}}
Er der nogle der har været der i dag?.
Er det ok?.
Skal derind imorgen med knægten.
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 12 Emner: 190 Svar: 2.107
Nogen er glade
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.737
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 602
Det ser ud til at vi nok skal få en god dag derinde.
Har også været på arbejde i 14 timer i dag, for at kunne
nå derind i morgen. Så det manglede vel bare at det er ok.
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 238 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.155
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 808
Der var godt nok MANGE ønske-cykler, både sport og chopper
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 93 MC-er: 1 Emner: 183 Svar: 1.404
rigtigt god udstilling
jeg hørte at her lørdag forgik alting i gåsegang ... men stod i kø for at komme ud igen ! .. hihi
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.020
Overraskende at se hvor mange ok cykler (japanske) der efterhånden findes i prisklassen omkring de 100k kr. og lidt under. Der sket en del med priserne i år, må man sige! Håber at det er en tendens, der også i høj grad vil komme til at påvirke de europæiske MC producenters priser.
BMW er imo godt nok blevet rimeligt fede efterhånden, ikke så meget tunge klodsede morfar cykler mere. Det skal bestemt blive interessant at følge dem fremover.
Triumph: Shit den 675'er er nu stadig rigtig fed! Synes virkeligt den osede af kvalitet og gennemført design ned til mindste detalje, men den er godt nok ikke stor! Med mine 1.90, var det næsten lige som at sidde på SZR'en (dvs super ninja racer kørestilling) - jeg følte mig straks hjemme...
Havde godt nok håbet på/regnet med at se lidt til MV Agusta eller Bimota på messen, men jeg kunne ikke finde en eneste til min store skuffelse. Øv bøv - det var faktisk det jeg havde glædet mig mest til, men den nye Duc 1098 var nu også fed nok - samlekvalitet mv ser ud til at være væsentligt forbedret i forhold til tidligere. Ikke helt Honda kvalitet endnu, men afgjort til det bedre! Havde man bare pengene...
Tappehallerne.