561 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

GP500 assen (camping) GP500 assen (camping)

Jeg leder efter en campingplads i Assen i holland i forbindelse med gp500. Det måtte jo rigtig gerne være en hvor der findes nogle ligesindede, dvs. en campingplads med andre bikere;-)
Nogen som tilfældigvis kender et link eller har været derned og har nogle erfaringer med pladser??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GP500 assen (camping)
  • #1   8. mar 2005 Er der samtidig nogen som ved hvad man skal regne med at det koster at komme ind til gpet, og om man skal bestille billetter og hvor det gøres?

• #2   8. mar 2005 Billeterne kan bestilles online på (link fjernet)

Sidste år camperede vi på FC Assen... Det er en lukket sportsplads, hvor der er hundevagt ved cyklerne om natten. Virkelig godt arrangeret af FC Assen.

• #3   8. mar 2005 familie camping med pool og badesø, gode indendærs masser af bikere, meningen ballade (de har vagter der cirkulerer) osv.
    www.witterzomer.nl
    er dog lidt dyrt
    smiley

• #4   8. mar 2005 "men ingen " skulle der stå smiley

• #5   8. mar 2005 Hej Christian...
    (link fjernet)
    Der skal vi bo igen i år.
    Det er alletiders plads hvor cyklerne bliver lukket inde
    bag en indhegning med vagter og det hele.
    Og du kommer ikke ud hvis din passerseddel ikke passer med dit reg.nr.
    Der er bad og toiletforhold på pladsen og det ligger i gå afstand af banen.
    Du kan booke online hjemmefra.
    Et tip hvis det er noget, sig ja til morgenmaden.
    Det er rimeligt godt, og der er langt til en købmand.
    Men der serveres hele dagen i spiseteltet.
    Mvh.
    Ronni og Helle

• #6   8. mar 2005 tak for svarene. Det er da lækkert med vagt på motorcyklen. Det ser bare esværre ud til at jeg er nød til at bestille de dyre billetter til gpet, da alle de billige er taget:-(

• #7   8. mar 2005 Har lige været inde og kigge.
    Der er da kun 2 tribuner der er udsolgt, resten har da pladser endnu.
    mvh.
    Ronni G.

• #8   8. mar 2005 jojo, men den stiger bare fra 35 til 52 euro, men det skal nu heller ikk være det som holder mig væk. Er det så bare mig der ikke fatter hollandsk eller er der allerede helt optaget under kvalificering dagene op til?

• #9   8. mar 2005 Hollandsk er ikke nemt at forstå.
    Men du tager fejl, der er ikke udsolgt dagene op til løbet.
    Der kan du ikke bestille på forhånd, der møder du bare op ved banen og betaler ved indgangen.
    Når der står 20-35-50-80-100% Beschikbaarheid
    Betyder det bare hvor god oversigt du har på de forskellige pladser. Jeg har kørt i Holland i mange år som chauffør. Så det er skam kun derfor at jeg kan tyde det lidt.
    mvh.
    Ronni G.

• #10   9. mar 2005 Den camping plads i snakker om med vater ved motorcyklerne, badeland osv. Det er vist den dre hedder ACV Camp. Det er en god plads, vi lagde der også sidste år, og der er en del danskere der. Henrik G kalder den FC Assen, men det er vist det samme vi snakker om. Her er et link til fodboldklubben som har pladsen, men der står ikke noget om den på deres side: http://www.acvassen.nl/

Mht. biletter så kan du jo bare købe ståpladser når du kommer derned. Hvis de skal være så billige så mulige. De er aldrig udsolgt, o gkoster kun € 35 på løbsdagen.

Kommentér på:
GP500 assen (camping)

Annonce