895 visninger
|
Oprettet:
Så skal vi til Donington park JUBII {{forumTopicSubject}}
Så fik Fruen og jeg købt vores billetter til motogp i England, og spørg mig lige om jeg glæder mig; DET tror jeg nok lige jeg gør :o)
Er der andre der skal derover??
Mvh
Rolf
aug 2004
Følger: 33 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 389
jeg skal desvære ikke derover men i må have en rigtig god tur.
mvh rené c
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jul 2004
Følger: 126 Følgere: 140 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.535
Jo tak jeg er sikker på at det nok skal blive en god oplevelse :o)
maj 2004
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.527
Bugger!!
Så skal vi til Donington park JUBII