1.542 visninger
|
Oprettet:
Polterabend {{forumTopicSubject}}
Hej Mcg.
Min søster (28) skal giftes og til hindes Polterabend vil de gerne ud og køre mc
Så hvis der er nogen der vil hjælpe mig med det.
D. 2/6 07. de er ca. 20 over lækrere dejlige piger. (Det skal jeg jo skrive)
Sted: DGIhuset Århus kl 1100-1130 og lille tur ud til Moesgaard-strand eller hvor det nu bliver til.
Der vil være lidt væske når turen slutter, for der bliver maget varmt den dag?
Alle former for Mcér er velkommen, det vil være super hvis i kunne tag en ekstra hjelm med.
Jeg er ikke til at køre med, men min Mc er der nok
Hilsen Steffenzk4
nov 2004
Følger: 84 Følgere: 83 MC-er: 1 Emner: 90 Svar: 360
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
Fuckhoved-formanden er klar
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 434
Så hvis en start 90'er sportstourer kan bruges er jeg freesh!
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
# nr 1 steffen´s mc - bandit zk4
# nr 2 formanden fuckhovede - TRX 800
# nr 3 DLO - GsF 600
# nr 4 dækmanden aka bent.- FAZER 600
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
# nr 1 steffen´s mc - bandit zk4
# nr 2 formanden fuckhovede - TRX 800
# nr 3 DLO - GsF 600
# nr 4 dækmanden aka bent.- FAZER 600
#nr 5 martin - ???????? noget stort
sep 2005
Følger: 51 Følgere: 47 MC-er: 7 Emner: 63 Svar: 1.166
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 167
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 434
om man må be!!!!
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
pg kom nu lille jon
# nr 1 steffen´s mc - bandit zk4
# nr 2 formanden fuckhovede - TRX 800
# nr 3 DLO - Gsx 600F
# nr 4 dækmanden aka bent.- FAZER 600
# nr 5 martin - ???????? noget stort
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
# nr 1 steffen´s mc - bandit zk4
# nr 2 formanden fuckhovede - TRX 850
# nr 3 DLO - Gsx 600F
# nr 4 dækmanden aka bent.- FAZER 600
# nr 5 martin - ???????? noget stort
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.171
# nr 2 formanden fuckhovede - TRX 850
# nr 3 DLO - Gsx 600F
# nr 4 dækmanden aka bent.- FAZER 600
# nr 5 martin - ???????? noget stort
# nr 6 Den snedige tømrer aka Jan Skov - VFR750
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.036
kan du ikke skrive til mig igen når tiden sig nærmer?
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 88
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 434
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 984
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.036
apr 2004
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 52
bo
apr 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Emner: 13 Svar: 62
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 28
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 181
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
bo nej det er ikke stine og lasse de er jo gift. trine og søren ( og det er så dig der er BO) lasse har godt snakket om dig
jeg skal nok lave en ny tråd når solen og varmen kommer skulle jo bare høre om der er stemning for det eller er det jo spild af tid at planlægge noget
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
martin s og resmus dejligt at høre...
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 37 Svar: 75
Jeg regner også med at være klar.
mvh
An
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
jun 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.213
måske en orange speed four...
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 2.179
Jeg kigger også lige forbi.
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 1
jun 2006
Følger: 62 Følgere: 57 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 471
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 307
René
dec 2005
Følger: 50 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 225
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
dec 2005
Følger: 50 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 225
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 5 Emner: 19 Svar: 587
Jeg er også klar..
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
jun 2006
Følger: 62 Følgere: 57 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 471
nov 2005
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 12
# nr 1 steffen´s mc - bandit zk4
# nr 2 formanden fuckhovede - TRX 850
# nr 3 DLO - Gsx 600F
# nr 4 dækmanden aka bent.- FAZER 600
# nr 5 martin - ???????? noget stort
# nr 6 Den snedige tømrer aka Jan Skov - VFR750
# nr 7 Rasmus
# nr 8 Martin S
# nr 9 An
# nr 10 Anders F
# nr 11 Steffen M
# nr 12 Frank N
# nr 13 Eske J
# nr 14 Bekir E
# nr 15 Rene F
# nr 16 Bülent
# nr 17 Kristian S
# nr 18 Lars - SV560S
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
okt 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 71
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 21
Og så trækker det jo også lidt med alle de her dejlige damer...
jun 2006
Følger: 47 Følgere: 45 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 200
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 5 Emner: 19 Svar: 587
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 2.179
Jeg forstår godt at du hellere vil køre Kawa, så din Honda på billederne er forklædt på smukkeste vis.
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 24 MC-er: 9 Emner: 14 Svar: 48
jeg er også klar....
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
okt 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 71
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
der vil kommer om et par dagtsid
håber alle stadig er klar.....
hilsen manden der går med stok
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
mødested: statoli skanderborgvej 39 kl 9:40 hvor min far jens(blå bmw k1200gt) vil være der som primusmotor og infomere jer om turen.. afgang kl9:55 til Kongsvang Allé 20, det ligger lige på den anden side
de 14 over sprøde sexet dejlige tøzzer afhentes kl 10:00 og i køre lige efter.... når alle pigerene er klar?
turen går så ud til åkrogen (strandvejen) og her efter køres der til Finlandsgade 10 hvor pigerne gerne skulle være kl10:55. her slutter turen for pigerne.. i er da velkomme til at lave en Rigtig tur bagefter uden strafvægt???
lige et link af turen
(link fjernet)
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=40372
Polterabend