{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.425 visninger | Oprettet:

Banedagene .ledige pladser NU . {{forumTopicSubject}}



Hej alle sammen .
Jeg giver det et sidste forsøg pga mange henvendelser om dette .
Jeg har fået lidt tidsudsættelse pr tlf og det gør at jeg har mulighed for at smide dagene op igen .
MEN , vi har travlt nu .hvor travlt holder jeg for mig selv så lad være at spørge .
Dem der HAR indbetalt og som nu kan ses på min konto ER tilmeldt .
Dem der har i tidligere tråd tilmeldt sig og ikke har indbetalt er slettet og kommer deres indbetaling vil den føres tilbage på deres konto med det samme , For at jeg skal ha` en chance for at skelne mellem gamle tilmeldte og nye så starter vi fra 100 med numrene .
Dvs hvis jeg var nr 1 ville jeg skulle påføre mig som nr 100 . nemt ik .
dvs at kommer der en indbetaling med nr under 100 så MÅ det være en indbetaling fra den gamle tråd og denne accepteres ikke .

Din indbetaling skal ske inden 4 dage fra du påføre dit navn i denne tråd . er der ikke indbetalt efter 4 dage vil pladsen blive givet væk til først kommende .
På indbetalingen skriver i som i eks herunder

Nr 100 chris hald .
Dette er kun et eks . men det ER vigtigt at i påføre jeres navn OG nr .

Bemærk: som tidligere skrevet er prisen hævet til 1900kr i alt .
Der er stadig nogle der ”kun ” har overført 1600 kr .
Disse personer skal inden 4 dage fra i dag overføre de sidste 300 hvis de stadig vil med .

Datoèr for banedagene er stadig d 28 samt den 29/7 2007 .


Jeg har forløbig tænkt mig at frigive 30 pladser . altså vil det sige at når tilmelding når nr 130 så stopper festen .
Jeg har en del oprydning så jeg må helgardere mig mht pladser . ledige pladser vil derefter blive offentliggjort af mig .



i bedes overføre 1900 kr pr deltager til konto-nr som i skal skrive til mig for at få SKAL SKAL .ikke bruge den gamle .

hver mand skal en tur i banken og lave en overførsel samt få en kvittering på denne overførsel. på denne overførsel får man lavet et ”mærke” dette mrk skal være det nr som du er tilmeldt med samt dit navn .feks som mig ( nr 100 chris hald ) .
en overførsel pr tilmeldte dvs at der må ikke indbetales feks. 3x1600 kr på en overførsel .
husk at kvitteringen er din billet til dagen . PAS PÅ DEN !!.

indbetaling skal finde sted inden for 4 dage fra din tilmelding .
skulle det gå så galt at vi ikke har indbetalinger nok på dagen hvor der skal betales og vi derfor er nødt til at droppe dette event vil i naturligvis alle få jeres penge tilbage .

skulle du komme i den situation at du alligevel ikke kan komme og du har indbetalt så må du evt skrive til mig for at give/sælge din billet videre til en på ventelisten eller selv sælge din billet . i begge tilfælde skal din overførselskvittering udleveres til den købene part.





REGLER .

Kørsel på banen

Når du kører på banen skal du undgå pludselige retningsskift, da det kan forvirre en bagfrakommende fører, som måske planlægger en overhaling. Det er absolut forbudt at varme dæk op ved at køre slalom. Kørsel på baghjulet på eller omkring banen kan medføre bortvisning fra arrangementet. Du må aldrig stoppe på banen, heller ikke hvis du ser et uheld. Fortsæt i stedet langsomt forbi og følg flagenes anvisninger.

Overhaling

Overhaling på grønt hold må kun foretages den lange vej udenom (i forhold til svingene) og det skal altid ske uden at genere den forankørende. Køreren, som overhaler, har altid ansvaret for, at andre kørere ikke føler sig generet. På de øvede hold er det dog tilladt at overhale indenom, dog kun hvis det kan ske uden at skubbe, mase eller klemme den forankørende.

Generende kørsel

Hvis du føler dig generet af en anden kørers kørsel eller overhalinger, kan du notere hans deltagernummer og give besked til Pitvagten. Pitvagten vil herefter påtale episoden for køreren. Grove eller gentagne forseelser vil medføre bortvisning fra arrangementet uden refundering af deltagergebyret.

Vis hensyn over for de hurtigere kørere

Følg banens ideallinier, også selvom din fart ikke kræver det. Det gør det lettere for de hurtige kørere at planlægge og gennemføre en sikker overhaling.

Kørsel i Pitten og Ryttergården

Al kørsel i Pitten og Ryttergården skal foregå langsomt – det vil sige max. 15 km/t .

Tilkørsel (når du kører ind på banen)

Du må kun køre fra Pitten og ind på banen når Pitvagten har vinket dig frem. Hvis ikke der er nogen Pitvagt, må du ikke køre ind på banen. Når du bliver vinket frem, skal du med det samme køre ind på banen og dernæst holde dig i højre side af banen frem til det første sving.

Frakørsel (når du kører i Pit)

Du skal inden det første sving før udkørslen trække ud i højre side af banen, hvor udkørslen befinder sig og sænke farten. Ræk en arm i luften eller stik et ben ud til siden, så andre kørere kan se, at du kører langsomt og er på vej i Pit.

Hvis du vælter

Hvis du vælter på banen, skal du blive liggende til du er sikker på, at der ikke kommer andre kørere forbi og derefter skynde dig til den nærmeste side af banen. Hvis cyklen ligger på banen skal du lade den ligge!! Officials vil sørge for at din motorcykel bliver fjernet.

Hvis du ser et uheld

Sænk farten øjeblikkeligt og kør direkte i Pit via udkørslen. Ræk en hånd i vejret eller stik et ben ud til siden, så bagfrakommende kørere kan se, at du kører langsomt.

Flag

Under kørslen vil der blive brugt tre forskellige flag, som signalerer hvad der sker på og ved banen og hvordan du skal forholde dig i enkelte situationer. Læs nu dette punkt grundigt så vi slipper for at instrurere på dagen .

Der vil være flagposter flere steder på banen og de bruger følgende flag:

Gult flag

Overhaling er forbudt frem til næste flagpost, der ikke flager. Der er eller kan være mennesker eller motorcykler tæt på banen. Gult flag bruges ved styrt, der ikke kræver øjeblikkelig opfølgning.

Rødt flag

Overhaling er forbudt hele banen rundt. Sænk farten og kør direkte i Pit via udkørslen. Der kan ligge motorcykler eller mennesker på banen.

Ternet flag

Bruges kun på langsiden og betyder at tiden for dit hold er udløbet. Kør i Pit via udkørslen og derefter videre i Ryttergården.



Klasseinddeling

Arrangementerne afvikles med en inddeling af deltagerne i klasserne grøn, gul og rød alt efter erfaring.
Klasseinddelingen sker efter morgenmødet i samråd med masterkørerne/instruktørene. Der vil være masterkørere tilknyttet i grøn og gul klasse, og de vil være behjælpelige med råd omkring opsætning af din motorcykel og køreteknik. Hvis du vil skifte klasse i løbet af dagen, skal du henvende dig til en masterkører. Han vil så følge dig rundt et par omgange inden et evt klasse-skift for at se om der er belæg for et skifte .

Grøn klasse I denne klasse er der mindst fart på, da omgangstiderne ligger fra 1.25 min. og op efter. Alle deltagerne kører i hold efter masterkørerne på det første pas. I denne klasse er overhaling forbudt indenom (dvs. man overhaler altid den lange vej udenom). Det er meget vigtigt, at der tages hensyn til hinanden i denne klasse, da der vil være kørere, som deltager for første gang.

Gul klasse Denne klasse betegnes som mellemklassen, da der køres en del hurtigere end i grøn klasse. Omgangstiderne ligger mellem 1.15 til 1.25 min. I gul klasse må der overhales både indenom og udenom, dog kun hvor pladsen tillader det.

Rød klasse Nu går det rigtig stærkt. I rød klasse køres der omgangstiderne er fra 1.15 til under et minut rent ;o) I rød klasse må der overhales både indenom og udenom.


Værd at vide

Herunder kan du finde hjælp til forberedelserne til din trackday.

Teknisk kontrol
Husk der er teknisk kontrol af motorcyklen før vi går i gang med kørsel så mød op i god tid . Den tekniske kontrol finder sted på p-pladsen foran pitten hvor i bedes henstille jeres mc uden nogen form for beklædning på spejle eller lign.vi har brug for at kunne bevæge maskinen og det tager tid hvis vi hver gang skal fjerne genstande henlagt på mcèn


Grøn klasse: Her forventer vi, at alle kåbedele er efterspændt, at spejle er afmonteret eller dækket til med gaffatape, at alt lys er tapet til eller pillet fra og at der ikke er oliespild. Der skal være en god bremsebelægning på klodserne.

Gul klasse: Det samme som i grøn klasse. Endvidere skal dækkene være i god stand.

Rød klasse: Det samme som i grøn og gul klasse. Endvidere skal bundproppen være sikret, at oliefiltret er sikret, at oliepåfyldningsskruen er sikret.

Indskrivning
Indskrivning foregår som det første på dagen .midt på p-plads hvor jeg vil sidde mageligt og modtage jeres kvitteringer for indbetaling .
Ved indskrivningen får du udleveret den mærkat der markerer, hvilken klasse du kører i.



Ting du skal huske til en banedag.
Tape -
Du skal huske tape, så du kan tildække lygter, blinklys og spejle.

Kædespray –
Når du kører på bane bruger din kæde mere fedt end normalt, så det er vigtigt, at du spraye den ofte.

Værktøj –
Det er en god idé at tage værktøj med, så du kan foretage diverse reparationer eller hvis du vil skrue blinklys og spejle af motorcyklen. Dette vil, i tilfælde af uheld på din motorcykel, mindske omkostningerne til reparation og samtidig slipper du for at vikle spejle etc. ind i tape.

Mad og drikkevarer –
Det er meget vigtigt, at du husker at spise og drikke rigeligt med væske i løbet af dagen. Det er meget fysisk og koncentrationskrævende at køre på bane. Glemmer du at spise og drikke risikerer du at miste koncentrationen hvilket øger risikoen for uheld. Der ER mulighed for at købe noget på banen.
Sikkerhedsudstyr –
Din dragt skal være af læder eller godkendt kunststof og den skal dække hele kroppen. Samtidig skal der anvendes handsker, hjelm og støvler, der dækker anklerne. Og en godkendt rygskinne.

El, vand og benzin -
Det kan ikke loves at vi har adgang til el-net så derfor vil jeg opfordre dem af jer der har mulighed for at medbringe en generator om at gøre dette . benzin kan hentes på nærliggende tank ca 2 km fra banen . husk jerrycan .




VEL MØDT!!!!


Dette er en kopieret og redigeret tekst og derfor kan tider/steder godt være forkerte . dog har jeg rettet og tilført tekst så det passer på vores dag og derfor regner jeg med at jeg har været alt igennem .er du i tvivl så spørg mig på min profil .
Mvh chris







Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Banedagene .ledige pladser NU .
Kommentér på:
Banedagene .ledige pladser NU .

Annonce