878 visninger
|
Oprettet:
Storbededag {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har hørt om der er storbededags traf i Aalborg i år.
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 308
Det kommer der først !
ellers kig i kalenderen på mctc.dk
den er der ikke endnu men den kan nå at komme
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 117
og I skal vel med...?
Storbededag