{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

kalder alle streetfightere. IGEN {{forumTopicSubject}}

D.18-21/8 er der mc festival på fyn. www.fynsmcfestival.dk stedet er centralt for alle. tanken er at gøre det til 1. officielle møde for www.streetfighterclub.dk samt alle andre streetfightere. vi kan enda med held få et seperat område hvis vi er nok. men har haft minus respons. selv clubsiden er død om det. den kommer heller ikke til live hvis den ikke bliver brugt.
men lad mig høre, både her og der hvem der er med på den.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kalder alle streetfightere. IGEN
  • #1   27. mar 2005 Ikke for at fornærme nogen men www.streetfighterclub.dk er altså ikke lige det fedeste jeg til dags dato har fået øje på .... Det nok derfor der ikke viser sig den store interesse der igennem.

Hvis du f.eks. der på (link fjernet) som jeg er med i ud over være webmaster på www.gugmc.dk er der nogen muligheder for medlemmerne ... Det er der ikke så så ud over en enkelt gang har jeg heller ikke surfet derind ... men godt initiv THUMBS up

• #2   27. mar 2005 giver dig lidt ret jan. og har lige lagt nyt indlæg ind på klubsiden om det. for det virker helt klart som om mange mistede int. mange har ikke skrevet en skid. næsten ligeså mange har ikke lagt billeder ind på deres profil så der var noget at kigge på. og har været strandet pga lidt problemer med faldet int fra webmasteren. men er da begyndt at ske lidt. men hvis folk ikke bruger, og giver lidt ønsker er der ikke meget at gøre.så kan kun opfordre folk til at bruge siden og hjælpe webmasterne med ideeer.

• #3   29. mar 2005 Nej hov sur stodder nææh nej heller ikke her. Har aldrig antydet det stinker eller noget der ligner blot at det kunne gøres mere festligt for trække nogen folk derind med deres fælles interesse Har netop selv skyndt min derind her forleden den anden dag *S* og oprettet min scooter .... Og som sagt før er det et rigtigt godt initiv der blot mangler et skub for komme ordentligt igang. Har sågan linket til siden på f.eks. gugmc.dk for forøge interessen. Så lidt konstruktiv kritik skal altså slet slet ikke tages som jeg mener noget stinker. Linket til Aprilia club var såmænd bare ment som evt. inspiration for street folket, herinde har vi nemlig masser af medlemmer.

Men fest farver, fede links, dynamik og hvad ved jeg er altså det der skal til for trække folk derind.

Kommentér på:
kalder alle streetfightere. IGEN

Annonce