{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

SOL ONSDAG ?? (KBH OMEGN) {{forumTopicSubject}}

Hvis vejret bliver godt på onsdag, som de har lovet indtil videre, hvem er så friske på noget kørsel?
Jeg er mest til lidt frisk kørsel, men alle er selvfølgelig velkomne. Så vil der blive ventet på folk for hver gang der skal drejes på ruten...

Jeg har fri hele onsdag, så tid og sted er underordnet for mig... Kom med nogle forslag:

Tid ?
Mødested ?
Hvem fører an ? (Hvem kender en god rute)

Kom glad smiley

mvh -Boxe-

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SOL ONSDAG ?? (KBH OMEGN)
  • #1   7. maj 2007 lyder sku godt ellers .jeg har bare fyraften kl 15 fra indre kbh .
    men en anden god gang vil jeg da gerne se om jeg kan hænge på .

• #2   7. maj 2007 Jamen turen kan da godt lægges ved 17 tiden.. Så er der sikkert også flere der vil med ud og lege.. Det er jo ikke alle der har fri smiley

• #3   7. maj 2007 hvis turen kommer til at ligge med afgang fra kbh mellem 15.30 og 16.00 så er jeg på .
    men jeg følger da lige med i din tråd her .

• #4   7. maj 2007 Jeg kan måske også godt onsdag fra kl. 16. Jeg skal bare være i Lyngby kl. 18.30 (men jeg kan jo bare forlade jer, hvis I køre længere), så jeg ville fortrække hvis turen gik nordpå.

CB

• #5   7. maj 2007 Jeg ved ikke rigtig, jeg har fri ca.9:30 men skal møde igen midnat, finder lige ud af det.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #6   7. maj 2007 Jeg er frisk - hit med tid og sted.

• #7   7. maj 2007 hep hey,

Egentlig kan jeg desværre ikke onsdag... smiley

Vil sgu meget gerne... solen er meget lokkende... hmm... kan være jeg lige pludselig kan alligevel smiley

Finder lige ud af det... ved det senere i dag...

• #8   7. maj 2007 lytter lige med her smiley

• #9   7. maj 2007 Kanon initiativ.

Jeg må dog desværre melde fra, da jeg rejser på forretningsrejse til Barcelona i morgen smiley

Jeg er klar en anden gang. Go' tur.

c",) Lars

• #10   7. maj 2007 Langelinje kunne da godt være et mødested.. Så kan det jo være at der er flere derude fra som vil med...

Anders >> Jeg synes også du så lidt sløj ud her sidst... Du er ikke rask nok til at tage på arbejde onsdag.. smiley

• #11   7. maj 2007 Mick H >> Hvis du har fri kl 0930 kan du jo sove hele dagen.. Så er du frisk når vi skal køre og også bagefter når du skal på job smiley

CB >> Jeg tror også at turen går nordpå.. Det kan jo altid arrangeres... Jeg ved at Anders altid har en eller anden rute gemt i sin hjerne. Om ik andet kan han altid bakse noget sammen hurtigt *G* heheh...

• #12   7. maj 2007 hey hey... Weeee... jeg kan godt... smiley

Jeg er desværre nød til at møde op på job om dagen (noget med lønforhandlinger) men alt efter kl 16 og indtil ca. kl 20 er fint, så masser af tid til en god køretur...

Hvis vi siger afgang kl 16.30 ser det ud til vi kan få flest med (og jeg slipper for at lege ***must not be named uforsvarlige personer*** igennem københavn) hvis det passer bedre tidligere så må i komme med et forslag, så skal jeg se hvad jeg kan gøre...

Skal nok blive en super tur... smiley

• #13   8. maj 2007 Det lyder godt ... altså at en evt. tur går nordpå.

MEN skal vi ikke mødes et andet sted en Linien??? så vi ikke skal bruge de første 45min. på at komme ud af byen??? McD i Søborg f.eks. Eller et sted tæt på 'Anders (københavn) L' så vi kan køre kl. 16, så '(-:' også kan komme med??

CB

• #14   8. maj 2007 Jeg møder op der hvor der er stemning for det... McD i søborg er også en god ide..

• #15   8. maj 2007 Og jeg kommer jo nok også hvis min køler ellers bliver fikset i dag..

• Sajmon ™

#16   8. maj 2007 Så vis mig lige på et kort hvor McD i søborg er. smiley

• #17   8. maj 2007 Desværre skal jeg have bilen på arbejde da jeg skal hente nye fælge til min baneged.... juhuuuu.

Kan man få lov til at køre med i en Lupo 3L??

• #18   8. maj 2007 McD i Søborg:
    (link fjernet)

Hvis du kommer i din Lupo, Nikolaj, så tager jeg også min med ... smiley

• #19   8. maj 2007 Sajmon: MacD i Søborg er der vi holdt MC tirsdag smiley

• #20   8. maj 2007 Fedt... Så skal vi vise de MC drenge hvordan sådan en hidsig trepattet ulv skal køres....;-)

• #21   8. maj 2007 Muhahahah ...

• #22   8. maj 2007 Nemlig, SVea & Dave.

Men det er bare et forslag. Jeg er sku' ligeglad hvor.

CB

• #23   8. maj 2007 Jeg er også mest til McD'en... Vi holder faktisk lige på den blå plet her: (link fjernet)

Skal vi sige kl 16:30.. Så kan man altid lige strække den et kvarters tid og vente på de sidste...

• #24   8. maj 2007 Vi ses på McD i morgen...

Jeg er klar... og slipper fra arbejde i tide...

• #25   9. maj 2007 er hopper fra igen .der er liiige længe nok ventetid fra jeg har fyraften til der køres kan jeg se .
    god tur .

• #26   9. maj 2007 (-: >> Ærgeligt.. Vi laver bare en tur igen når vejret bliver godt...

Vejret her i Ishøj er allerede begyndt at klare op, og de hårde vindstød skulle gerne aftage i løbet af eftermiddagen ifølge www.dmi.dk

Så vi mødes ved McDonalds i søborg (ved rundkørslen) kl 1630. Hvis der er nogen som bliver lidt forsinket, så send en besked til 28 49 01 48 samt hvem I er smiley

Ses senere...

• #27   9. maj 2007 jeg kan desvære ikke, mine mc-støvler er gået i stykker, jeg bestilte nogle nye i mandags, men de er ikke kommet endnu : ( og jeg har ikke andre

• #28   9. maj 2007 Fælgene til banegeden ligger i bagage rummet på ulven. Hvis i vil se dem skal jeg da med glæde køre forbi og gasse lidt op. smiley Det er jo trods alt en turbo motor der ligger i sådan en VW Lupo...

God tur til jer alle...

• #29   9. maj 2007 Det var da ærgeligt, (-: Jeg havde faktisk glædet mig til at se din TL'er ILR.

Men jeg er klar til McD, Søborg kl. 16.30.

Ses der.

CB

• Sajmon ™

#30   9. maj 2007 Vi ses der 16.30... smiley

• #31   9. maj 2007 Kunne de nok være i bilen, Nikolaj (Hornsherred) A. Kom da endelig forbi.

• #32   9. maj 2007 Ja for satan CB.

Der kan være ALT i en Lupo...

Tror nu nok at jeg vælger ikke at dukke op da der nok er mange der bliver intimideret af den voldsomme ulv..... smiley
    En anden dag når geden er på vejen er jeg mere end frisk på en tur i det nordsjællandske... Hyg jer.

Mvh
    Nikolaj

• #33   9. maj 2007 Mordex - Ring til mig på 29724432 - regner med at køre fra amager omkring kl. 16.10 - bor ved amagercentret.

• #34   9. maj 2007 Hæhæ... Ja bare bare bagsædet lægges ned, er det en hel van smiley Men ellers en dejlig bil - jeg er sku' glad for min - specielt hvert ½ år når vægtafgiften skal betales - ja, og selvfølgelig når jeg skal tanke smiley

• #35   9. maj 2007 Radarbillederne på DMI viser at der ikke er noget regn at frygte.. Vi ses kl 1630, gutter smiley

• #36   9. maj 2007 cb . ja lidt øv at det blev så "sent" men vi finder da bare en ny dag i nærmeste fremtid smiley .
    køres DET skal der sku :-))) .

• #37   9. maj 2007 Tak for turen gutter...
    Jeg har lidt blandede følelser omkring denne tur. Vejret var såmen fint nok. Måske lidt blæsende, men det synes jeg ikke gik mig på....
    Tempoet var fint, men folk skal lære at kende deres grænser og lade være med at trykke den af, alt hvad den kan, bare fordi ham foran gør det. Jeg håber at ham som kørte galt, er kommet sig over chokket og er OK..!! Cyklen´kan vi nok finde dele til billige penge på ebay...

Det var også ærgeligt at der ikke blev ventet på de bagerste til at starte med.

Vi skal altså lige huske at vente på folk, køre pænt OG langsomt igennem byerne. Og så kører man ikke videre før alle er med næste gang man drejer...

Det var ellers en god tur, men synes bare selv jeg ikke kørte så optimalt idag.. Ved ikke lige hvad der gik galt.. Det må sikkert være pga det lidt kedelige vejr....

• #38   9. maj 2007 Surt at der var en der styrtede. Er han ok?

Så skulle jeg alligevel være kommet forbi med Lupoen så jeg kunne have givet et lift hvis det var nødvendigt.

Det er lige det med tempoet. Man skal nok bare melde klart ud til at starte med om man har lyst til det ene eller det andet. Især når man ikke kender hinandens kørsel så godt.

Håber ikke det var så galt endda. God bedring til hvem det så end var.

CB. Ja tankning og vægtafgift er det fedeste ved en Lupo og så automat gearet i byen KLASSE

• Sajmon ™

#39   9. maj 2007 Jeg har prøvet at finde ham her på galleriet, men det er ikke lykkedes mig.

Det var en GiXXer 1000 fra 04, som han ikke kunne nå at bremse ned til et T-kryds så han fortsatte ligeud på marken. Der skete kun mindre skade på cyklen, og han kom så vidt jeg kunne se, heller ikke selv videre til skade, men var tydeligt rystet over hændelsen.

Nedenstående billeder viser stedet - og vi kom kørende fra gundsømagle øspå ad holmevej, og skulle have drejet til venstre ad hovevej og fortsat nordpå.

(link fjernet)

(link fjernet)

• Sajmon ™

#40   9. maj 2007 Han låste forhjulet kortvarigt, nok fordi han blev overrasket over hvor tæt på krydset han var, og kunne så ikke nå at redde den.

Det var ikke andet end kørsel over evner - plain and simple.
    Det kan jo ske for os allesammen når man bliver grebet af stemningen.

• #41   9. maj 2007 Tak for turen... var stadig godt at være ude og køre, selvom vi da fik lidt at tænke over.

Håber også han har det godt, og at han kommer hurtigt op på hesten igen.

Vi skal vel ud og køre igen i næste uge?! hvis vejret da ellers vil arte sig. Så har jeg vel også min egen cykel igen... selvom den sv'er er ganske villig når det gælder sving smiley

• #42   9. maj 2007 Jeg lokkede på nu her, for nettop at skrive det du allerrede havde gjort, Boxe. Du rammer hovedet på sømmet!!!!!
    Farten skal MEGET mere ned i byen - den skal altså ned på MINDST 50 for de foreste - af 2 grunde. For det første så de bagerste ikke skal køre 120 (+++??) for at nå op. Og for det andet ... ja det giver vel sig selv - barnevogne og alt det der. Endvidere er det vel ikke sjovt at køre hurtigt i de små landsbyer?? Jeg kan i hvert fald ikke se det sjove i det.

Jeg håber naturligvis også, at Gixxer 1000 fyren er OK. Jeg går ud fra at det var 'Magnus M'?? Op på geden igen, og det kan kun gå for langsomt. Vi har sku' alle gjort noget hvor vi bagefter har tænkt: "Shit - det var sku' ikke så smart, det der lige skete der". Nogle gange er man bare uheldig i de situationer, andre gange ikke. Det har ikke noget med, at være en god pilot eller ikke. Det er ren held.
    Efter hvad 'Sajmon - SV1000 N' fortalte gælder det bare om at køre i et tempo, hvor du har overskud nok til at kunne kigge længere frem, og få det hele med. Jeg tror at du har kigget for meget efter grus på vejen??? Det var der jo en del af i dag. Anyway - igen, skynd dig op på cyklen igen - gerne for dig selv. Måske prøv at køre ud, hvor det skete og prøv at se om du ikke kan genkalde dig hvad der gik galt. Så laver du i hvert fald ikke den fejl igen.

Det være sagt, så TAK for en ellers fed tur. Det var hyggeligt at møde jer alle sammen. Og SUPER gode veje. Jeg håber at resten af turen gik uden uheld.

@ Nikolaj (Hornsherred) A - ja, og så autokassen. Det var faktisk den der gjorde udfaldet for at mit valg faldt på Lupoen.

Hav det rigtig godt alle sammen.
    CB

• Sajmon ™

#43   10. maj 2007 Haha.

Ja flot man søger efter manden, og så ligger han lige foran snotten på mig. smiley

Men så kan han da lære at oprette sin MC. smiley

• Sajmon ™

#44   10. maj 2007

• #45   10. maj 2007 Ja, Sajmon - jeg vil da håbe at han har taget billeder af den INDEN i går ...

CB

• Sajmon ™

#46   10. maj 2007 Sidespejl og blinklys kvæstet + nummerplade- og holder bøjet - masser af jord og ridser henad venstre side på maskinen.

Den er dyr.... smiley

• #47   10. maj 2007 lyder lidt som mit stunt, lavede ca det samme bare i et sving smiley

• #49   10. maj 2007 Ja, det lyder dyrt - men trods alt billigt sluppet. Tænk hvis vi havde holdt og ventet - eller en bil - eller en bil der kørte ind i ham fra siden. AV!!!

CB

Kommentér på:
SOL ONSDAG ?? (KBH OMEGN)

Annonce