{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SBM
  • #1   21. maj 2007 sbm??? link??

• #2   21. maj 2007 undskyld her er linket og så er det jo gæstebogen

(link fjernet)

• #3   21. maj 2007 fedt... lyder til at svenskeren bliver hjemme en anden gang... smiley

ej det lyder da skuffende...

• #4   21. maj 2007 Avs, de får slag.

Det er lidt sørgeligt at de fleste ligger til grund for den ringe standard og de dyre priser, er at det blev afholdt i DK.

• #5   21. maj 2007 lyder faktisk lidt som om det har været som skagen-træf

• #6   21. maj 2007 Vi droppede det også da vi så PRISEN. Og efter referat fra andre, Har vi abselut ikke fortrut vi ikke kom...

• #7   21. maj 2007 det er squ vist ikke kun svenskerne... det er lidt ærgeligt for dem... men de vidste også hvad de skulle have, for at man var der lyder det til....

• #8   21. maj 2007 ja kan kun sige at vi også holdt fest i weekenden og vi hyggede os squ *G*

• #9   21. maj 2007 wow - nu ærgrer jeg mig ikke så meget over at jeg ikke kom derned!!

• #10   21. maj 2007 Hvordan kan i diskutere noget i ikke har været til, udelukkende baseret på info fra en gæstebog. Det kan IKKE sammenlignes med Skagen træffet.

• #12   21. maj 2007 Nej det kan ikke sammenlignes med skagen, som et par af mine klubkammerater sagde så vil de meget hellere bruge pengene i Skagen end at tage til SBM igen hvis ikke der sker drastiske ændringer.

• #13   21. maj 2007 Hvis SBM næste år bliver det samme som iår, så kommer jeg ikke med i 2008. Men jeg fortryder sgu' ikke jeg var med i år. Masser af øl og nogle nye bekendskaber man ser på de næste træf og endnu en øl... Tjaeee det kan man ikke rigtig sætte en pris på...
    Men 400,- i indgang kunne gå an, hvis det var inkl morgenmad som ved fyns mc-festival, hvis der havde været høere standard på bands (ikke fedt når en forsanger skal have teksterne til samtlige metallica sange liggende for at huske dem) og så skal der være bedre madsteder. En "danish-hotdog" serveret i koldt brød oden tilbehør er ikke ok at kalde fo en "danish"...

Og at se stuntkørsel var da meget fedt, men sgu' ikke 2 gange om dagen hver dag. De skulle lave et stort show, og så lade andre komme til.
    Og ham klovnen der stor for underholdningen, og kun kunne snakke fulde-svensk gjorde det ikke ligefrem bedre.

Meeeeeeeen hende der vandt husmor-strip gjorde aftenen god smiley

• #14   21. maj 2007 Tja Jeg vil sige at jeg var glad for at jeg kun var på arbejde derude, var da hyggeligt nok, meeen ja rygmærkerne var lige en del for meget, men ja så da også positivt på det for der var nu ingen slåskampe, alt for roligt.

Helt personligt kan jeg kun sige av av av min ryg, knæ, nakke ja rent ud sagt hele mit efterhånden gamle skrog, men det er vel det man får ud af 1 flaske tequila, lidt rom og en masse andet udefinerbart sprut og så stå og danse på en kabelrulle natten lang, indrømmer gerne min arbejdsdag har været lidt ved mig idag... smiley

• #15   21. maj 2007 Charlotte: Var det kun tequila'en der gjorde du hoppede op på kabel-tromlen? For så giver jeg da gerne en flaske en anden gang :o)

• #17   22. maj 2007 jeg mener bare, at hvis man går ud fra deres egen, gæste bog hvor deltagerne selv skriver, hvad de mener om det..... så er meningerne jo nok ikke helt skudt, ved siden af..... ud over det så har jeg det lidt sådan, med det rygmærke snak, det er primært et harley træf og de er jo de 2 største harley klubber, i dk... så at skulle holde dem ude, det vil nok være otopi.... og helt ærligt så gør de jo ikke nogen noge,t med mindre nogen gør dem noget....

Kommentér på:
SBM

Annonce