{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Åbent hus Skodborg mc {{forumTopicSubject}}

Halløj... Var der nogen hefra til Åbent hus ved os igår...?
Jeg var ikke selv videre selskabelig, da jeg havde lidt travlt. Men fik da hilst på Gitte,Line,Janus, og Mette var med hele aftenen. I skal sku bare sparke mig i røven, næste gang og sige hej. Det er svært at vide hvem der er herinde fra, men syntes dog der var nogle cykler jeg kunne kende. Da jeg rullede alle de fede cykler der kom. Håber at hvis der var nogen af jeres jeg rullede, at i var godt tilfreds. Rullefeltet havde vi sat op til, at rulle ens for alle. Dvs. at vejrstationen var koblet fra, så målingerne lå lidt i den lave ende. Og måske nok ikke helt hvad jeres cykler virkeligt ydede, men vi gjorde de pga. Vi havde præmier på højkant, og det skulle være lige for alle. Da vejrstationen drillede lidt. I må lige bære over med os..:-)
Men det var fedt at prøve så mange cykler, der var stor forskel på dem. Men de var alle sjove at prøve, og LYDEN.... sad med et smil på læben hele tiden.Vi havde regnet med at rulle måske 30-35 cykler, men vi rullede 62 stk. Sku da godt gået ikk.... Vi er ihvertfald klar næste år, den sidste weekend i Maj igen.
Mvh.
Ronni G. (Skodborg mc)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åbent hus Skodborg mc
Kommentér på:
Åbent hus Skodborg mc

Annonce