{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Fotografering af DIN MC. {{forumTopicSubject}}

Ville der være nogle med intrasse for at få sin MC med sig selv på eller bare den eller andet, blive fotograferet ?

Har mig et simipro kamra og leder efter cykler at tage billeder af, HELST pæne MC'er da en gammel rusten en eller sådan ik altid lige er sagen at tage billede af...

Men ville bare høre om der var nogle der var intrasseret i det? Du/ I skal nok få billederne sendt via mail eller muglighed for at hente dem via FTP hvis det er nødvendigt? Jeg skal nok efterbehandle dem osv.

NOTE: er IKKE pro eller noget i den dur, bare en amatør der elsker at tage billeder og elsker MC'er... Køre selv mc når vjeret er til det osv...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fotografering af DIN MC.
  • #1   20. jun 2007 Hej Daniel.

    Det kunne jeg godt have en stor interesse i... Og du er fra Vest Sjælland ikk? Det jo ikke langt fra mig..


  • #2   20. jun 2007 Hvis du havde nogle flotte billeder at vise frem tror jeg interessen ville være størere. Dine profilbilleder synes jeg bestemt ikke om - de ting jeg har lært om via fotoskole bliver ikke ligefrem overholdt ..

    Øv dig lidt og lær hvordan fotos skal tages, find nogle gode områder at tage billederne osv smiley


  • #3   20. jun 2007 hmmm pokkers min gixer kunne nu også godt lide at blive taget billeder af... den er så fotogen smiley

  • #4   20. jun 2007 Line..

    Hmm. Har aldrig før hørt "den" omtalt som en Gixer før ;o)


  • #5   20. jun 2007 Jeg kommer fra Slagelse og køre gerne i HELE sjælland, bare ikke ind i KBH alene, der fare jeg KUN HELT vild smiley

    Kan lige hurtig forsvare de billeder der er i mit foto album er taget for LANG tid siden bare for at vise min cykel, fik mit dSLR kamra i Fradags, så det har kun været mit i under en uge... Men skal nok finde billeder jeg kan vise frem hvis det er...

    Men det koster KUN den benzin det koster at køre MC'en til hvor billederne skal tages...

    Men den her tråd var nu kun for at høre om der var intresse for det... For hvis der er ville jeg gå i fuld sving med at finde nuzer steder at kunne tage billeder osv. (Tager også i mod tips til hvor de kunne tages osv.. Er ganske flexsibel...)


  • #6   20. jun 2007 Daniel.

    Hmm. Billederne af din mc, er da total rodet. Og baggrundet er direkte skræmende i billederne..
    Tror jeg laver mine egne.. ;o)


  • #7   20. jun 2007 Okey vender tilbage med den her tråd når mine egne billeder er bedre smiley Tager bare lige en lille uges penge da vjeret skal være der førest smiley Så bliv hængne så længe smiley

  • #8   20. jun 2007 Det var da satans som folk altid kan vende positive ting til noget negativt.. Giv dog manden en chance.. Det er jo derfor han leder efter mc´er som han kan fotografere, så han kan blive bedre.. Gem dog de sure opstød til dem der fortjener det..
    Bare klø på Daniel.. Der skal nok komme noget godt ud af det..:-)


  • #9   20. jun 2007 Pernille: hihi tager mig ik af det... Syndes kun der er fair nok folk ville se noget okey får de triller ud og bruger tid på det hvis ik de syndes det er okey...
    Så jeg ville arbejde mig frem til en lille serie billeder af min MC, i et tema eller sådan noget ting og så smide dem op, så man kan se hvad man kan forvente smiley


  • #10   20. jun 2007 Undskyld Pernille.. Er mor sur? ;o)

    Mener bare, hvis jeg ville tilbyde opskærring af ½ grive, så nytter det jo ikke noget, at der kun bliver 2 flæskestege men 22 kg fars til frikkadeller, vel?


  • #11   20. jun 2007 Hvis nogen tilbyder en ydelse der gavner personens færdigheder og tillige en gratis en af slagsen. Mener jeg at man godt kan give lidt kredit til manden og ikke skyde ham ned før han er lettet.. Det er nok ikke alle der starter ud som verdensmester..
    Mor er ikke sur.... Mor er skuffet!!!!!!!!!


  • #12   20. jun 2007 Daniel H....

    Et god sted er... Ved Tystrup Bavelse Søerne...
    Det er jo lige i nærheden af dig.. =8o)

    Så er der ikke flere undskyldninger.. haha

    /Rass


  • #13   20. jun 2007 Ude ved Operahuset i Kbh er der imo rigtigt godt at tage aftenbilleder pga. omgivelserne det specielle lys.

    Er ikke specielt god med et kamera, men jeg fik da lidt ud af det, med hjælp fra en god ven, som det ses på min profil smiley

    PS Ingen af billederne er efterbehandlet, da jeg ikke aner hvordan man gør og heller ikke gider bruge tid på det...


  • #14   20. jun 2007 Dårligt/overskyet vejr er i hvert fald ingen undskyldning for ikke at tage gode billeder... Se bare de sidste af dem, der er i den her profil: http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12148 smiley

  • #15   20. jun 2007 Hvis vi snakkede Jylland, ville jeg da godt stille op en dag hvor det er godt vejr. (Så ha rman også en undskyldning for at komme ud og køre...)

    - Neser


  • #16   20. jun 2007 Ville godt stille op. Gider bare ikke køre til øen får at få atget billeder......

    Det er sku for dyrt i benzin og bro osv. Men ellers et godt initiativ.


  • #17   21. jun 2007 Super godt initiativ Daniel, lad dig ikke gå på af snak smiley
    Syntes jeg har lidt for langt ellers ville jeg godt, men skulle du en dag komme forbi Randers skal jeg nok polere fælgene smiley

    Kim


  • #18   21. jun 2007 Daniel H> Bare gå til den!

    Det er et godt tilbud og jeg vil gerne stille cykel til en dag hvor vejret er godt... Jeg forestiller mig en baggrund i stil med noget grafitti og beton for at holde street-stilen, men har du andre ideer er jeg lydhør. Jeg har desværre ikke kunnet finde nogen egnede steder i Næstved, men det kan være folk her i forum vil være behjælpelige med dét, nu de ihvertfald ikke vil lægge cykler til og har for travlt med at skyde dit initiativ ned... smiley


  • #19   21. jun 2007 Raun: Ja det kan vi godt finde ud af... Jeg har en del ider til Streed bikes i det lidt rå look osv... Er selv gang med at lede efter gode steder at tage billeder... En ide er i en pakerings kælder med lidt skummelt lys og så hvis det er der grafittig osv... Det kunne være godt... Men smider dig på min liste over folk jeg ville kontakte...

    PS: kommer med enu et indslag når jeg har taget nye billeder af min mc og andet så jeg kan vise de skeptiske folk hvad jeg kan og ik kan... Så kan i altid vuder selv smiley


Kommentér på:
Fotografering af DIN MC.

Annonce