{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Jyder kedelige??? {{forumTopicSubject}}

jeg syndes selv at jeg er god til at følge med på de tråde der bliver skrevet her inde..... men der er bare næsten aldrig nogle træf eller køreture her på omegnen... jo i århus er der tit men det er et langt stykke at køre selv.. man skulle jo gerne hjem igen :-).... der skal så lige siges at jeg bor i brørup(mellem esbjerg og kolding)... er der ingen der er med på tur her i sønderjylland?? ved da at der er nogle gode veje omkring vejle.... nå ville bare lige høre... jeg er åben for alle bud på en tur til lørdag....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jyder kedelige???
  • #1   23. maj 2005 jeg kører til vejle (fra aalborg via viborg - gider ikke motorvej) torsdag over middag, men det hjælper selvfølgelig ikke dig ret meget smiley

lørdag kører jeg tilbage igen men nok først hen omkring aftensmads-tid... men det hjælper jo nok desværre heller ikke ret meget smiley

Til gengæld flytter jeg til Vejle indenfor 2-3 uger, så fremover er jeg da frisk på nogen turer. Brørup - ligger det ikke lige nord for vejle, eller har jeg husket forkert?

• #2   23. maj 2005 Lad os så omdefinere din overskrift... Sønderjyder er kedelige, hehe..

Oppe nord på synes jeg sgu der er godt gang i den.. Sær i weekenden da der var himmerlandstræf..

• #3   23. maj 2005 Til Klaus.. Hvordan vil du så ændre dit brugernavn til Klaus T. [Vejle]..?

• #4   23. maj 2005 Kevin - sådan her smiley
    Hvor er du fra i grunden? (Flot GPZ'er du har fået)

• #5   23. maj 2005 Ja ikke.. Og så har jeg fået den for 24.000.. Det er jo næsten afgiften.. Men den fungere så heller ikke helt endnu.. smiley

Jeg er fra Ravnkilde.. 40 km syd for Aalborg.. Går i skole i Aalborg..

Hvordan ændrer man sig navn.. Jeg kan prøvet at finde ud af det, men det lykkedes ikke rigtig..

• #6   23. maj 2005 Kevin, du kan forresten godt sætte flueben udenfor de 2 punkter på din "Things to do before I turn 30"-liste der vedrører MC smiley

Man ændrer navn et sted under "Min Konto" og "Profil og billede" mener jeg.

• #7   23. maj 2005 Det skal jeg nok.. Jeg har bare haft travlt med at stå og savle over den de sidste par dage.. Så jeg har ikke rigtig haft tid til andet..

• #8   23. maj 2005 Og det er ogsåkun den ene jeg kan krydse af.. Jeg har nemlig ikke fået pappet endnu..

• #9   24. maj 2005 hej jeg er fra hejnsvig og jeg kører sammen med nogle stykker fra vorbasse og vejle vi er altid klar på en tur når det er godt vejr og i weekenderne så du kan jo bare sige til
    mvh
    jeppe

• #10   24. maj 2005 er selv fra herning og er også klar til ture i vejle og omegn, der er nogle vold fede sving og RFèren trænger sgu altid til lidt luft, men hvis det kunne have interresse er der et træf lige syd for herning på torsdag, det hedder søby træf og er ganske ok.
    mvh Thomas

• #11   24. maj 2005 morten p vi er da nogle stykker fra vojens og fra aabenraa... kører da hver gang det er vejr til det.... men det er mest småture, vi er da sikkert osse med på at finde ud af nogle længere ture med andre... men du ved det er sq lettere bare at hoppe på ciklen og hente de andre... og så bare køre derud af....
    I denne weekend går turen vist til aalborg...

• #12   24. maj 2005 Der er træf i Søby på torsdag, det ligger tæt på Herning.... Jeg kommer fra Horsens og vi laver da bare en tur ud af det, kunne være at i kunne gøre det samme i "sønderjylland"

• #13   24. maj 2005 jeg mener da heller ikke at vi jyder er kedelige.... det er bare det at jeg syndes sku at det er rart/sjovt at møde nye mennesker og det kunne da være fun at mødes nogle stykker her ´her på egnen og så køre en tur sammen... jeg kan så også se at mit indlæg er lidt forkert for jeg jeg blev lige mindet om at jeg skal noget med arb. på lørdag(vi skal nok ud og køre mc)... de har så også lovet rigtig sommer vejr til weekenden.. det sidste jeg hørte var 30 grader lørdag... smiley

• #14   26. maj 2005 Hej Morten

Hvis du mangler nogle at køre med er jeg frisk.
    Bor lige uden for kolding -
    Men ellers er der hver søndag kl 13 fra klubben MC-kolding hus de køre en tur plejer ligge på en 150 - 250 km sådan en søndag eftermidag. Og det plejer ikke være kedeligt.
    Mvh Rasmus

Kommentér på:
Jyder kedelige???

Annonce