styrt i skagen :( {{forumTopicSubject}}
ja så var min / min kærestes tur til at smide cyklen
ulykken skete fredag aften ved 19 tiden på den lille vej fra træffet og ind til skagen, vi var en flok det var på vej ind til byen for at spise pizza, vi kører bag en trike ( de der trehjulede sataner) han holder ind til højre side af vejen og jeg ligger an til overhaling, da mig og kæresten (hun sad bag på) var næsten helt oppe ved triken begynder han at trække ud til en uvending lige foran os....
jeg klodser bremserne og smider cyklen ned på siden, da jeg vågner igen ligger jeg mellem min cykel og triken kæresten landede på modsatte side af triken...
skader:
mig:
brækket venstre hånd
højre hånd meget skrammet/hævet
hud afskrabminger på det ene knæ underarm og ajbue
gul og blå über alles
hende:
hud afskabminger på det ene knæ
andet knæ syet med 3 sting
gul blå og sort über alles
cyklen:
forenden busted og ridset på hele den ene side ca..
har ikke fået den undersøgt ordentlig endnu...
fotoalbum kommer senere
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.451
God bedring til jer alle.
maj 2007
Følger: 41 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 169 Svar: 1.181
Hvordan med forsikring?
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 920
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 62
Med godt at se at du er frisk niok til at skrive lidt herinde..
God bedring til jer begge to...
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 53
ved det det der også fjernede skiltet ?
kunne se det også var mejet ned.
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 666
glæder mig ik til at se billeder af bladen, så kommer jeg bare til at græde snot
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.348
havde i udstyret på???
jan 2005
Følger: 63 Følgere: 62 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 232
jun 2007
Følger: 60 Følgere: 62 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 606
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 98
sep 2006
Følger: 83 Følgere: 81 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 648
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
Christian K nåede sQ ikke lige at se om der ovså var et skilt
Ronni S mange tak du.. tror dog godt den kan reddes..
Morten G - Århus - jeg havde kun støvler og hjælm på tanja havde støvler hjælm og jakke på
anja (holstebro) K find lige et andet sted at opholde dig fuckhoved!
resten mange tak for indlæggene
jan 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 175 Svar: 924
>Anja> : Det var sku ikke verdens smarteste bemærkning!
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 171
Keep up the good spirit, and stay well...
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.705
mc-hilsen Offslow
maj 2004
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 25 Svar: 192
du får også lige en go bedring fra mig i hundborg
håber snart i kommer på vejen igen.
jun 2007
Følger: 60 Følgere: 62 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 606
nov 2005
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 147 Svar: 474
Og Anja ???? Har du siddet på din dropslange eller iltkateter siden du lukker sådan noget ud? Det er da noget af det dummeste jeg længe har set skrevet herinde.
jun 2007
Følger: 60 Følgere: 62 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 606
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
nov 2005
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 147 Svar: 474
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
lidt billeder til jeg kan få hul igennem til det lorte fotoalbum her på siden....
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 489
Modparten fik vel hele skylden så i kan få lavet jeres mc og andre skader....
God bedring til jer ...
Mvh PeterS
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
Go´ bedring til jer begge
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 218
Men kan undre mig lidt over folk oppe til sådan et træf(var der selv) kører med armen under hovedet. De sidste linier er generelt og absolut ikke til dig og din kæreste. Så flere der fræssede afsted uden hjelm og udstyr.
hilsen hector og håber i snart er på vejene igen.
jun 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.213
Godt der ikke skete mere, sådan en trehjuler er sgu en stor ting...
sep 2005
Følger: 66 Følgere: 64 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 250
Jeg vil da lige ønske jer go bedring..
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
Godt der ikke skete mere
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 145 Svar: 675
Er det i sådan en situation det bedste at lægge cyklen ned? Eller ville det være bedre at køre ind i modparten?
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
Thomas R - da det var en halv bil på 479kg skulle jeg sq ikke nyde noget af at ræse ind i svinet så jeg smed mig
sep 2006
Følger: 98 Følgere: 106 MC-er: 4 Emner: 58 Svar: 482
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 489
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
så er der billeder
styrt i skagen :(