Tilmeldt:
7. dec 2005 Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
Tak for fed weekend . sturup {{forumTopicSubject}}
Tak for fed weekend .
Hej alle deltagere og vedhæng til weekendens banerace på sturup .
Tak for jeres deltagelse og jeres medvirken til at dagene blev noget der er værd at tænke tilbage på .
I gav den godt gas i år og jeg må sige at alle vist fik rykket deres færdigheder en hel del fra lørdag til søndag .
Jeg så sku noget lækkert kørsel derude og det er bare fedt at se jer give den gas .
Vi kunne jo heller ikke klage over vejret igen i år . det har næsten været FOR heldigt på den side faktisk pyhhhh .
En stor tak skal også tilfalde vores flagfolk . de har sku igen i år gjort det muligt for os at vi kunne komme ud at køre .
Tak også til vores instruktøre . i gjorde det sku igen i år rigtig godt . håber at i ikke er lige så kvæstet i år som sidste år .
Har du billeder du vil dele med os andre så smid evt et link her i tråden så kan vi jo alle nyde dem .
Der kommer et link til en side der bliver oprettet til os fra den svenske fotograf der har taget billeder både lørdag og søndag og der er jeg ret sikker på i kan glæde jer . han er sygt dygtig til at fange de rigtige øjeblikke .
Vi ses forhåbentlig til næste år . og har i evt noget i gerne ville tilføje så lad mig endelig høre fra jer .
Mvh chris
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 709
To dage var forresten rigtig fedt i forhold til en..
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.073
Vil osse godt lige give en håndfuld rosende ord til Chris, Thomas og de andre flittige medhjælpere omkring arrangementet. I har sq haft sved på panden, og i gjorde det rigtig godt! Helt klart og fed oplevelse når det bare kører som på skinner!
apr 2005
Følger: 170 Følgere: 167 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 738
sep 2004
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 118
sep 2006
Følger: 83 Følgere: 81 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 648
Bo: Jeg tror da vist nok det er mig der har stået i mit ansigts fodsved og fyret billeder af med dit kamera mens alle andre bare hyggede sig på banen. Noget skal jeg fandme have æren for;-))
sep 2005
Følger: 56 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 45 Svar: 282
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
For min skyld må det også gerne være to dage til næste år, for en en næsten for lidt og efter to er jeg totalt udmattet på den godt måde og med så mange flere erfaringer og kenskab til egen mc og formåen...
Ses næste år.
Søren
P.S. Kunne det evt være Knutstorp for at få lidt forandring?
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
lars ole . det samme skete sidste år med flagposterne så den var ventet :-)) .
søren . jeg HAR haft fat i knutstorp så ja det er igang
dog vil jeg ikke på nuværende tidspunkt sige for meget for jeg har virkelig også kun positivt at sige om sturupraceway`s måde at imødekomme vores krav på .
men lad os se tiden an .
jul 2005
Følger: 39 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 183
Især Chris og CO skal ha en stor tak..
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 307
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
Jeg vil også sige at der er rigtig mange der virkelig har fået flyttet grænser, jeg har set rigtig flot kørsel i alle grupper, hurtig som mindre hurtig!!!!!!! (langsom var der vist ikke rigtig tale om søndag)
Jeg vil også gerne takke alle for, at i fik rydet pænt op efter jer, på pit området, og at i fik styr på DB`en (dem af jer der var lige i overkanten)
Takker også mc sydsjælland for god forplejning!!
Glæder mig også til næste år, og Knutstorp lyder jo rigtig interessant også ;o))
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
Som Chris siger, så kan i godt glæde jer!!!!!!
Han er rigtig dygtig, og han har tager 1600 billeder på de to dage!!
Der vil selvfølgelig blive kasseret mange, men lur mig om ikke han har fået fanger de fleste af jer ;o))
Det bliver muligt at købe billedfiler af ham, hvis nogen skulle være interesseret!!!
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 5 Emner: 40 Svar: 490
synes det er super fedt at se hvor meget folk rykker fra første tur på bane til det sidste pas..
der er mange der er blevet meget sikre på deres mc...
mic
sep 2006
Følger: 43 Følgere: 39 MC-er: 7 Emner: 2 Svar: 346
Det var en superweekend med alt hvad dertil hører...
Stor tak til chris og thomas malmø for hjælp til indstilling af affjedring på min gixxer... DET HJALP SATAME PÅ LORTET!!!
MVH Bundkranzen
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
For fanden der er styr på lortet, og i slipper ikke for mig næste år, det ligger helt fast.
Jeg har flere filmbidder og billeder som jeg er ved at sortere i, så jeg skal nok smide link når tid er.
Er lige blevet færdig med at pakke bil ud og mit varme karbad står klar.... mmmmmmhhh...
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 9 Emner: 49 Svar: 755
Speciel tak til Chris & Co. for at få det hele til at køre som en vel smurt kæde ;o)
Jer er helt sikker klar til næste år og Knutstorp ville helt sikkert være lige så fedt...
apr 2005
Følger: 170 Følgere: 167 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 738
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
http://sajmon.dk/filer3/MCG_Sturup_07_2.wmv
Desværre peger kameraet for meget nedad til at man kan se noget når jeg bremser, men jeg havde ikke min bærbar med så jeg kunne se om billedet var iorden undervejs.
Jeg lover at finde på noget bedre fremover.
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.073
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
og fede billeder i har fået taget der .
mar 2004
Følger: 62 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 1.453
MVh
Nikolaj
okt 2004
Følger: 30 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 301
Chris holdte hvad han lovede mht vejret, der ville blive leveret på dagen hehe
Tak til alle
Jens-H (meget øm i hele skroget)
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Har også nogle billeder der lige skal soteres
Mvh. Rune
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.424
Samt at jeg håber, at Chris, Thomas og Co igen til næste år vil det lægge det store arbejde i det, som gør det muligt for os andre at have en perfekt mc-weekend.
Jan L
feb 2005
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 34 Svar: 752
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jul 2005
Følger: 37 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 383
apr 2005
Følger: 170 Følgere: 167 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 738
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=693
og onboard
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=690
ps der kommer flere i nu
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 9 Emner: 49 Svar: 755
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2700
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
så er der lidt at se på
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 858
Jeg regner med at få klippet en mere, når jeg får tid, hvor der er optaget fra min og min brors mc samtidig.
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 858
Tak for fed weekend . sturup