{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Kørsel i Vejle området? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Ville lige høre om I har kendskab til nogen der kører lidt mc ture rundt i Vejle- området? - og hvornår?
(og om man evt. er velkommen til at køre med?) smiley

Jeg er ny på mc og syntes det kunne være sjovt at møde nogle mc folk og komme lidt mere ind i "den" verden ... smiley

MVH Ane


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørsel i Vejle området?
  • #1   6. jun 2005 Jeg er lige flyttet til Vejle - MC'en står stadig i Aalborg, men henter den her i ugen smiley Så jeg er da frisk på et par køreture engang imellem. smiley



  • #2   6. jun 2005 Hej Ane!

    Et rigtigt godt sted at køre i Vejle: Prøv Ibækstrandvej, Som går ud forbi munkebjerg cacino.
    Og hvis du kan li at race lidt, Og lægge cyjlen lidt ned, Så prøv Koldingvej, Der er et par rigtig gode kurver :0)


  • #3   6. jun 2005
    Tak for svarene.

    Klaus T, det må vi da lige finde ud af en dag smiley

    Bandit: Giver dig fuldstændig ret!! Der er faktisk mange gode ture at køre omkring Vejle.
    Tænkte på det kunne være sjovt at køre turene med en eller flere andre på mc smiley


  • #4   6. jun 2005 Kender faktisk slet ingen ture i Vejle området - eneste jeg kender er motorvejen lige nord for vejle hvor jeg kørte op bag i en bil for et par uger siden, og den sjove snoede tosporet vej der går ned til sygehuset, når man kommer ude fra motorvejs frakørslen smiley

    Er der ikke noget spændende ude omkring den der fjord bro? Der vil jeg hvertfald lige køre ud en dag og kigge - skal se om jeg kan få taget et godt billede derude, til en foto konkurrence smiley


  • #5   6. jun 2005 Klaus!!! Jo, det er under Vejlefjord broen, Der er godt at køre på mc... Så bare fat håndtaget og kom afsted :0)

    Ane!!! Jeg kan desvære ikk lige komme med ud og køre... har brækket håndledet ved et styrt. så det går lige 4-5 uger med gips, plus jeg har sat min cikel til salg. vil have en mere sporty :0) Er MEGA lun på en R1ér... Så vi må se hvad tiden vil bringe:0)

    Advarsel!!!! PAS PÅ i de 3 første sving ved munkebjerg, de er kanon skarpe, og de kan godt snyde en de første par gange...


  • #6   6. jun 2005 Bandit: Det var da noget skidt noget..
    Måske du skal med en tur bagpå så..? He he
    Arj, nu skal jeg ik være ond smiley

    God bedring!!



  • #7   6. jun 2005 Hej Ane
    hvis du er frisk er du velkommen til at tage med til swedish bikemeet............. vi køre fra hydro på dæmningen på torsdag den 9/6 kl 1000
    ellers er jeg altid frisk på nogle ture i og omkring vejle.
    du kan fange mig på nr 40897140 for nærmer aftale.
    håber at vi ses


  • #8   6. jun 2005 Ane!!!
    Jeg har lige prøvet at skrive til dig gennem MG, men kunne ikk få det til at virke... Du kan få min email. donvincentz@ofir.dk


Kommentér på:
Kørsel i Vejle området?

Annonce