1.054 visninger
|
Oprettet:
Raceday??? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Min moster har fortalt mig om træffet Raceday. Det er 7-8år siden hun har været der sidst, men har nu fået mc igen.
Planen er at vi skal der over nu her i år. Nu vil jeg gerne lige høre om træffet har en hjemmesiden?
Og hvem regner med at tage der over?
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.922
prøv evt google.. det er et fantastisk sted, der lader til at indeholde alle hjemmesider på internettet.. ret smart må man sige.
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
feb 2006
Følger: 2 Følgere: 66 MC-er: 2 Emner: 176 Svar: 598
jun 2006
Følger: 42 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 117
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 5 Emner: 40 Svar: 490
top underholdning hele dagen...
jeg kan ikke vente til vi skal derover...
mic
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 256
Ligger i open class
/SImon
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 256
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 256
bare du gider at køre 120 vi tager nemli der op i kasse vogn med cyklerne bagi.... allers har vi jo ikke plads til alle bajerne..... vi kører torsdag efter middag der er jo kannon underholdning om aftenen.....
vi skal jo også være klar til fredag morgen tidlig for at få vores mumre til ræs osv....
Men du er helt klart velkommen, og hvis der er andre der er friske kan vi hjælpe med bagage osv...
/Simon
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
men lyder da fedt
Raceday???