{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vedr..Julemærke tur
  • #1   8. sep 2007 Også et stort tak herfra :o)
    Super god dag og børnene var da vilde med at vi dukkede op hos dem
    Men hvorfor var der kun ganske få jyder med? Gør det ondt på pengepungen at krydse broen?? Hæ hæ

Mvh
    Rolf

• #2   8. sep 2007 hov hov hov;)

• #3   8. sep 2007 Ja hov hov hov.. Kan vi lige få kammertonen...!!

• #4   8. sep 2007 Jeg vi da også her lige melde min tak for et flot arrangement. Rigtig søde børn og det var dejligt at se deres glæde over vores besøg.
    Selvom jeg først stødte til på turen lidt sent (Q8-tanken ved Hørsholm), kunne man straks mærke at der var styr på sagerne i kortegen.
    Godt arrangement, godt planlagt og godt udført.

Tak til alle.

Mvh
    Thomas E

• #5   8. sep 2007 Jeg takker bestemt også for turen...

Et rigtig godt arrangement....

smiley

• #6   8. sep 2007 Ja tak her fra også. Er lige kommet inden for døren... Den der hængebro der forbinder fyn og jylland er lukket for høje og lette kørertøjer... Så der kom min ellers tunge Kawa ind under. Det vår den næsten helt smigret over smiley
    Føreste melding lød på at den åbnede kl 21 så jeg fande en masse smø veje ved Køge og Skælskør og tonsede rundt der i et par timer.
    Da så klokken nærmede sig 21 blev lukningen forlænget til kl 23
    Det kunne min tålmodighed ikke klarer så jeg satte mig for at krydse broen alligevel. Det skulle vise sig at være en udemærket ide da der ikke var de store problemer i det på min raket. Så jeg krydsede i lidt slingrende stil med 120.

Nå ja tilbage til børnene så var det da super at se så mange glade børn. Når der ikke skal mere til at give dem alle en god dag så skal jeg gerne stille op igen... Også selv om at det er på sjælland smiley

Hvad blev der egentlig af den tur i friskt tempo man var blevet stillet i udsigt... Var det bare en gulerrod smiley

• #7   8. sep 2007 Ja super fin tur i dag, det var sjov m ungerne der oppe, og hyggeligt få hilst på nogle af jer MCG´er...
    Det den første fællestur jeg har været m på, og helt sikkert ikke sidste gang!!
    Tak for i dag.
    Jacob

• #8   8. sep 2007 Feeed tur! Rigtig god stemning og en masse søde børn, der bare synes det var for fedt at vi gad møde op. Var også rigtigt hyggeligt at få hilst på jer MCG'ere! Jeg er 100% med næste år!

Skidt med Søren G's lille uheld - godt han slap uden større skader.
    Jeg var selv mindre end ½ ku... hår fra at blive klippet af en bil der kom bragende over for rødt. Var lige acceleret op på ca 70km/t ud af et kryds da fjolset kom bragende ind foran mig fra venstre, laaang tid efter at der var blevet rødt for ham og grønt for mig. Man kan sgu hurtigt blive en del af en allerede alt for kedelig statestik smiley

• #9   8. sep 2007 Rart at høre at du kom over den Søren! jeg krydsede den kl ca 19, fandt mig en lastbil og forsøgte at lægge mig i læ af den :-). Derefter var det cruisecontrol til jyde hovedstaden Århus med dertil hørende insekt indsamlig på visiret.

• #10   9. sep 2007 Tusind, tusind tak for den flotte opbakning og det bedste selskab!! I er fandme fantastiske hver og en af jer!!!

Skal hilse fra børn og personale og takke jer alle for den fantastiske dag de har fået sig. Nogle af børnene var dog lidt skuffede over, at vi ikke kommer igen i næste weekend smiley

• #11   9. sep 2007 Det var da så lidt. Skulle det være en anden gang smiley
    Vi mangler vel stadigt nogle julemærkehjem...

• #12   9. sep 2007 Jep, ligger der ikke også et i nordjylland??

• #13   9. sep 2007 Takker også for en fed tur.

Børnene var glade og super guides. Mit rundvisningshold kan selv finde håndklæder i depot-rummet mm.

• #14   9. sep 2007 Også tak for en fed tur fra.
    Michael - Vogeliuserne og Lyngserne.

God ide med "flydende" stoppere.

Vi ses næste år

• #15   9. sep 2007 Ja det var sq god spas... Hold da op hvor var der mange smiley

• #16   10. sep 2007 Ja, som andre skriver: God oplevelse - jeg er klar igen næste gang!

Er der noget fælles sted hvor vi kan uploade billeder?

• #17   10. sep 2007 Trist at læse at der ikke rigtigt har været opbakning fra Jyderne til denne tur - men som jeg skrev tidligere så kan man jo ikke være to steder på en gang og jeg havde jo tilmeldt mig en klubtur til Tyskland.... men sådan må man jo prioritere engang imellem...
    Dog skal det siges at vi nød de tyske motorveje... og ingen politi.....

• thomas k
    thomas k Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 5
    #18   11. sep 2007 Skøn tur selvom jeg først stødte til ved Rungsted havn..Ideen med flydende stoppere fungerede bare perfekt.

Men det bedste var børnenes glade ansigter da vi trillede ned af bakken til det mest idyllisk beliggende hus jeg længe har set.

Betsemt ikke sidste gang jeg er med på fællestur !!!

Vi ses derude

Thomas

• #19   11. sep 2007 Er der nogen der ved hvor mange penge vi samlede ind?

Michael

• #20   13. dec 2007 Kan ikke huske det, der gik over 900 pølser på 1 time, alene det gav godt.

Pænt over 20.000 såvidt jeg husker.

mvh ClausL
    Hjemmesiden fra 2007: (link fjernet)

Kommentér på:
vedr..Julemærke tur

Annonce