{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

jesper p
jesper p
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

ferie uge 29-30 {{forumTopicSubject}}

hejsa vi er et par som har tænkt på at stikke føderne i middelhavet i uge 29-30 der er ingen rute endnu heller ikke et mål andet end midelhavet vores ide er er at tage zimmer fri hele vejen derned så ingen telt osv vi køre fra københavn mandag d 18/07og ca 2 uger vi køre på en burgman an 400 ..........nogle der vil med ??? der er ingen tide ramme for hvor meget vi køre om dagen ..bare vi når middelhavet og hjem igen på 2 uger

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ferie uge 29-30
  • #1   30. jun 2005 har du regnet på hvad turen ca koster?? ?

• jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    jun 2005

#2   30. jun 2005 nej det har jeg ikke da det jo er ferie såå tager det som det kommer syndes bare det ville være sjover hvis man var flere afsted .....skal jo osse have noget god mad og holde en masse pauser ......gider ikke alt det der fastfood undervejs

• #3   30. jun 2005 Jeg overvejer dit tilbud meget kraftigt. Det lyder spændende. Hvor mange Km løber sådan en tur op i sådan ca. Jeg har dog lige en del ting der evt skulle falde på plads inden da (Nyt pas, eftersyn af Mc, ny hjelm osv.) Kan du ikke skrive lidt mere til mig om eventuelle planer.

• #4   1. jul 2005 Lyder som et godt tilbud, jeg vil måske godt med. Har i ingen ider om hvor ved middelhavet det skal være ? motorvej eller hovedvej ? kørerferie eller badeferie ?
    skriv eller ring gmf@privat.dk / 98571133 eller 20413016

• #5   6. jul 2005 Jesper har du droppet turen?

• jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    jun 2005

#6   7. jul 2005 Nej da den er ikke droppet har undersøgt lidt omkring priser på de forskellige veje og i frankrig vil det ca koste 1 krone pr km man køre på deres veje og på etap hoteller er det ca 30 euro pr person forventer det er ca 4 dage derned men vi har ikke tænkt at race derned eller hjem lure lidt på en genmensits fart på ca 100 hele vejen tager nok mest hoved veje holder en masse stop helevejen derned af og da vi ikke har så meget plads til bagage har vi ikke telt og sovepose med så det bliver hoteller ved alle overnatninger

• #7   7. jul 2005 Jeg kan ikke komme med da der er kommet noget i vejen.
    Men I må da have en god tur.
    Søren

Kommentér på:
ferie uge 29-30

Annonce