Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Teltpladsproblemer på toppen
  • #1   11. jul 2005 Altså når den står i en indhegning mente jeg !

• #2   11. jul 2005 Der er ikke længere mulighed for at campere på det stykke jord, der ligger mellem hovedvejen og jernbanen, der er ingen gangbro over jernbanen. Dette skyldes at toget er begyndt at køre endnu stærkere og vi kan derved ikke opnå tilladelse til at bruge området. Derudover stopper toget ikke længere på Højen Station, da denne er nedlagt, så desværre er der ikke muligt at komme ind til Skagen by med tog.

Derimod har vi lejet et stykke jord inde i skoven. Når man campere der, skal motorcyklen sættes ind i en indhegnet, oplyst og døgnbemandet MC parkering, da området kun må benyttes til telte. Når mc`en afleveres her, vil ejeren modtage et armbånd med et nr. og mc`en vil få et tilsvarende nr.

Er taget inde fra deres hjemmeside.

• #3   11. jul 2005 Kan de ikke bare få togene til at sinke farten lidt den ene dag? dem er sider i toget kan da ikke have så meget i mod mc'er at de vil hurtigt forbi..

• #4   12. jul 2005 trist. hvis jeg ikke selv kan hollde øje med hende fra teltet og holde hende i støtte hånden(hun er mørkeræd;-)) kan det sq være ligemeget. det mister lidt af træf ånden og bliver udstilling med fest. mister muligheden for hygge og snak med ejerne osv. blevet for stort. bare min mening.

Kommentér på:
Teltpladsproblemer på toppen

Annonce