578 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Pannonia-Ring Ungarn transport Pannonia-Ring Ungarn transport

Jeg har meldt mig til at deltage i ovennævnte arrangement den 14 - 17 april 2008 og skal derfor allerede nu igang med at planlægge hvordan jeg kommer derned selv sammen med min cykel og udstyr.... jeg har flere valgmuligheder, min egen bil med min lukkede trailer og så kan jeg jo have en cykel mere med, men der kan man jo ikke køre mere end 100- 110... jeg kunne også betale for at få den fragtet derned og så bare blæse derned i bilen, eller hvis der er nogen der har plads så er jeg også interesseret i at få et lift selvfølgelig imod betaling.. Nogen gode råd ???????????????????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pannonia-Ring Ungarn transport
  • #1   23. dec 2007 Hvis du har egen bil og egen trailer, hvorfor så ikke bare køre der ned i den? Om det kommer til at tage et par timer ekstra gør det ikke den vilde forskel - og jeg er sikker på at folk vil stå i kø for at få deres cykel med + et lift smiley

• #2   23. dec 2007 Har du ikke hørt om de nye særregler der er specielt for transporter/kørsel med trailer til og fra ikke EU lande !!!!!!!! smiley :-)

• #3   23. dec 2007 Øhhhh Christopher H nu var det ikke lige det med farten jeg spurgte om i min tråd, det var bare en konstantering....

Glæder mig meget at der er en som overholder samtlige fartgrænser og er en meget lovlydig borger ;-).

Kommentér på:
Pannonia-Ring Ungarn transport

Annonce