Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning+afskaffelse af klip. 1.400 kr.
  • Rengøring udlejlningssommerhus 750 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 500 kr.
  • VVS udskiftning 1.500 kr.
  • Tømre 1.500 kr.
  • Stramning af vandhane 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Moto gp aflyst
  • #1   1. mar 2020 Vores aupair blev sat i gang sidste uge,

profilbillede
  • #2   1. mar 2020 Det er sgu forurening af kloakken smiley

• #6   2. mar 2020 Fair nok, når man er vant til at race afsted med 300km/t + skulder ved skulder skal man sgu ikke udsætte sig for snue

• #8   2. mar 2020 ja det ser sådan ud er det ikke lidt underligt at de kører ?

• #10   2. mar 2020 Nej det er ikke underligt at moto2 og moto3 kan køre da de allerede har været på plads dernede i et stykke tid så de skal ikke i karantæne.

• #11   3. mar 2020 ja ok det giver god mening nu , godt for nu er der da lidt at hygge med i weekenden

• #12   3. mar 2020 Det her corona show er sgu lidt sjovt: Politikerne er ved at falde over hinanden når der skal bydes ind på hvad de kan "gøre for klimaet"... og imens kan man ikke engang dæmme op for kineser-influenza

Fucked up world.... nu vil jeg snart ud og køre

• #13   3. mar 2020 Per T. Hvis politikerne skulle dæmme op for coronainfluenzaen mere effektivt skulle grænserne jo have været lukket for ca en måned siden. Al ind- og udrejse med tog, fly, bus, bil, færge, lastbil, motorcykel, til fods osv skulle være stoppet totalt... eller i det mindste med to ugers karantæne for alle ind- og udrejsende uden undtagelse. Og så ville der alligevel være en risiko for at smitten kom til landet på en eller anden måde.

• #14   3. mar 2020 @ Claus P
    Pointen var nok bare at politikerne igen-igen ikke er deres ansvar bevidst. Enten er corona virus farligt, og så burde vi have lukket ned for en måned siden eller også burde man udlevere gratis engangslommetørklæder og komme videre i teksten.

Min personlige teori er enten 1) Virusen er væsentligt farligere end vi hører fra kina eller 2) det virkelige formål med at "lukke ned" er at træne hvor meget idioti og kontrol man kan pådutte borgere i et land.

Der florerer en del videoer på youtube med døde kinesere i bunkevis hvilket kunne peget på 1) . Imidlertid har jeg en kinesisk kollega der er strandet i Wuhan siden 23. januar, og ifgl ham flyder der ikke med lig i gaderne. Så faktisk hælder jeg mest til 2)

• #15   4. mar 2020 Hvad mener du med "ikke er deres ansvar bevidst"? Det er let at sidde i sofaen og bare sige, at det hele er ad helvede til og politikerne er uduelige, men realiteten er, at der er begrænsede handlemuligheder. Det er bevisligt en influenzatype med højere dødelighed end for en "normal" influenza. Så hvis man ikke iværksætter nogen foranstaltninger vil man blive kritiseret for at være uansvarlig og ikke have gjort nok for at undgå en del dødsfald. Den anden mulighed er at lukke helt ned for samfundets kontakt med udlandet, hvilket jeg er sikker på vil give det helt store ramaskrig. Desuden er det heller ikke som en ebola-infektion med op mod 100% dødelighed, hvor folk eksploderer i en sky af blod i løbet af 24 timer, hvis de bliver angrebet.
    Hvis du seriøst mener mulighed 2), ja så er du helt uden for pædagogisk rækkevidde. Der er jo netop ikke indført en masse tvang og "idioti" over for befolkningen. smiley

• #16   4. mar 2020 Lige en rettelse til hvad jeg har skrevet: coronavirus er ikke en influenzavirus. Så lige en artikel med en ekspert på eb.dk. Hun (professoren) regner med at 10-15% af befolkningen vil blive syge i løbet af de kommende måneder. 80% eller mere bliver kun mildt syge en uges tid og kommer sig så helt.

• #17   4. mar 2020 @ Claus P
    Mht deres ansvar bevist: For mindre end en uge siden kunne man frit rejse fra Kina og andre lande ind i DK - ingen anbefalinger om frivillig hjemmekarantæne, ingen check af rejsende. Hvorfor? Enhver kan sgu da regne ud risikoen for smitte spredning var åbenlys?

Nu viser man så pludselig handlekraft og anbefaler karantæne ved hjemrejse fra Italien, Kina osv. Til hvad nytte? For sent igen igen.

• #18   4. mar 2020 SBK på Qatar også aflyst, vi får ingen løb i år

• #19   4. mar 2020 Per T. Selvom man så havde stoppet al persontrafik mellem Kina og Danmark ville vi jo have fået smitten alligevel. Desuden har der været anbefalinger om ikke at rejse til det berørte område og kineserne har jo selv næsten fra starten indført skrappe kontroller og restriktioner. De folk der er syge og i karantæne nu i Danmark kommer, såvidt jeg ved, ikke fra Kina, men har fået smitten andre steder fra. Man har jo også hentet folk ud fra Wuhan, som ikke viste sig at være syge eller smittede. Nogle lande indførte stop for flytrafik til og fra Kina, andre gjorde ikke. Dansk Folkeparti ville gerne have indført restriktioner, men selvom man havde gjort det, ser det ikke ud til at ville have nyttet noget, fordi smitten finder hertil ad omveje. Jeg tror nok at Kina har en mere effektiv inddæmning af sygdomstruslen, men det er jo også et helt andet politisk system, som vi sikkert nødig ville leve under.

Kommentér på:
Moto gp aflyst

Annonce