{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.471 visninger | Oprettet:

Meet up, fælleskab, mc fremvisning og ture {{forumTopicSubject}}

Hey! Formålet med denne gruppe er at finde Folk i tyverne og start 30 som har lyst til at starte en ny form for MC kultur her til sjælland.

Som jeg har hørt fra venner, familie og de sociale platforme.
Så ser jeg for det meste at det er Harley Klubber eller lignende.
Jeg vil rigtig gerne give folk som måske lige er startet

Nogle venner og jeg vil rigtigt gerne starte lidt MC kultur op for dem som har kortet men mangler et godt netværk af mennesker at køre med.

Vi køre gerne:
- lange ture, hvor vi finder et sted og spise, få en øl eller ligende.
- Aften Meet up med fremvisning af MC og hygge.
- Strand ture
- og helt bestemt generale meet ups i weekender
Læs mindre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meet up, fælleskab, mc fremvisning og ture
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   23. mar 2020 Gruppe?

    Hvilken gruppe?

    Ham på billedet, kunne vist godt have brug for en opsang med hensyn til påklædningen...


  • #2   23. mar 2020 Også en opsang med hensyn til at "få en øl". Selvfølgelig kan man godt drikke en enkelt øl, måske endda to (afhængig af alkoholstyrken), uden at overskride promillegrænsen, men i sammenhæng med motorcykelkørsel og det at køre i flok, bør man undgå alkohol efter min mening.
    Bortset fra det er initiativet fint nok.


  • #4   23. mar 2020 Slap dog af !!!
    Endelig kommer der et ungt menneske på banen og så hagler i ham ned med alt jeres pis. Der er sgu da ik noget at sige til at unge friske mennesker efterhånden er en mangelvare blandt os motorcyklister.

    Jeg synes det er et godt initiv og jeg ønsker jer held og Lykke med at samle en flok unge der vil køre sammen.
    Ville ønske jeg var 20 år yngre, så meldte jeg mig med glæde i jeres kommende gruppe


  • #5   23. mar 2020 Timingen kunne vist ikke være mere upassende i disse tider, men det er nok bare mig, det plejer det jo at være smiley

  • #8   23. mar 2020 Det er synd folk hagler sådan!

    Kører selv i klub, hvor en de af dem er slut 20erne og start 30erne, det er dog med cruiser cykler (har også selv sportscykel udover)

    Syntes personligt det er virkelig god stil at lave lidt sammenhold og samkørsel også selvom det er sportscykler, motards eller whatsoever smiley

    mange der ikke har cruiser cykler bliver mobbet i diverse touring klubber osv. det er sgu synd!! det der er vigtigst er man er glad for at være motorcyklist og elsker at dele det med andre!

    Bliver personligt glad når jeg ser større grupper af blandede motorcykler der bare kører og har det sjovt! smiley

    Og ang. corona "brokkeriet" fornuftigt nok at undgå deciderede forsamlinger men køreture med andre i den friske luft er sgu væsentligt mere fornuftigt end de folk der står og putter sig tæt i thansen, jemogfix osv. smiley


  • #9   23. mar 2020 Jeg var i Thansen i dag smiley ... der er 3-meter markeringer på gulvet foran kasserne.

  • #10   23. mar 2020 Pis så blev man lige pludselig gammel smiley
    Men aldersgrænsen er der nok fordi de vil slippe for "forælder" rådene.
    Ellers altid fedt med flere grupper med sammenhold.


  • #11   24. mar 2020 Jeg synes fint om oplægget, men det er i min optik forkert med aldersbegrænsning.
    Vi er stadig mange, der tilhører gruppen: "halvgamle tosser", men vi er hamrende gode til at fremvise vores mc, komme med gode velmendende råd, og fortælle en masse løgnhistorier.
    Jeg selv nyder meget fællesskabet, og det at tale med andre, om deres mc.
    Jeg hæfter mig aldrig ved folks alder, men har fokus på selve mc kulturen.
    Vi kan ALLE lære noget af hinanden, om vi så har kørt i 2 måneder eller i 30 år.
    Jo flere vi mødes på kryds og tværs, jo flere fordomme bliver derved nedbrudt.
    For alle ved jo, at det er meeeeeeget faaaaaaarligt, at køre mc.


  • #12   24. mar 2020 Jeg triller gerne en tur med drengene og jeg er kun lyv og tyve smiley

  • #13   24. mar 2020 lange ture for mig er midt og sydtyskland, jeg er klar hvis det går den vej

  • #14   24. mar 2020 Godt initiativ. Jeg er frisk på weekendture, kører selv z750. Hit me hvis det stadig er aktuelt.
    Glem de dumme kommentarer, folk er bare misundelige smiley


  • #15   25. mar 2020 Vi kører meget blandet i vennegruppen, men det kunne da være hyggeligt at mødes en dag. Alt fra Cafe racere til kompressor super sport cykler smiley

  • #16   26. mar 2020 Nå ja, men så os, der er +50, vi kan da bare lave vores egen gruppe, som er åben for alle. Nu havde jeg jo ellers gået og glædet mig til at kunne deltage i "åbning af bakken", men den åbner jo så ikke, og jeg tænker, at der så heller ikke bliver kørt. Og gad i øvrigt vide om forsamlingsbegrænsningerne gælder MC kortegekørsel. At køre pakket godt ind i sin hjelm og øvrig mc-udstyr må jo være bedre end at køre i en bus, der har haft flere besøgende om dagen.

  • #17   16. apr 2020 Kommer lidt sent med et svar her, men henter også først en mc i morgen - SÅ hvis forslaget stadig er åben, er jeg klar på at mødes indimellem! Køre på en CBR1000RR

Kommentér på:
Meet up, fælleskab, mc fremvisning og ture

Annonce