{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søby træf 28.Maj 2020
  • leif s
    leif s Tilmeldt:
    dec 2007

    Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 111
    #1   27. maj 2020 tror sgu det bliver lidt op ad bakke med forsamlingsforbuddet smiley smiley

  • #2   27. maj 2020 Præcis, men jeg ved at andre har fundet genveje til at holde træf, så.....



  • #4   27. maj 2020 At overtræde gældende love og regler hedder altså at "finde en genvej" på vestjysk! Så sker der nok ikke noget hvis jeg går i banken og hæver et stort beløb på et oversavet haglgevær, jeg siger bare at det var en genvej smiley

  • #5   27. maj 2020 For lige at rydde misforståelser af vejen: Selvfølgelig skal loven overholdes.
    Men vi må gå på restaurant, i biografen, i Bilka osv, så hvorfor ikke også træf, ude i den fri luft.
    Vintage Farm ( find den på Facebook) har træf i næste uge.
    De skriver på deres side:
    Vi har glædelige nyheder!
    Vi har i dag være i kontakt med myndighedernes Corona-hotline, og de har fortalt os, at vi godt må holde Torsdagstræf den 4.6.
    Vi er i overvejelser omkring afstand, antal personer m.m. i vores "cafeteria", men vejret ser ud til at blive varmere, så det ikke er et problem at være ude.
    Ses vi den 4.6.2020 fra kl 17.30?

    Så hvorfor ikke også Søby.


  • #6   28. maj 2020 De skriver selv nej på facebooksiden.

  • #7   28. maj 2020 Joew, nu er der jo enormt mange smittede, specielt i Jylland. I min kommune (Kolding) er der 113 smittede.... for en måned siden var der 100 så vi er virkelig under pres!

    Tænk også på at de fleste motorcyklister er mænd lidt oppe i årene, for de unge må jo slet ikke køre MC. Altså er vi alle samme "boomere" og dermed i høj risiko gruppen.

    Nej, lad os i stedet side hjemme hver for sig og synge lange lange bange sange

    https://youtu.be/v_wNQWRADes

    FUCK hvor ville jeg ønske jeg kunne finde mine nosser igen


Kommentér på:
Søby træf 28.Maj 2020

Annonce