931 visninger
|
Oprettet:
pisseiriterende!! {{forumTopicSubject}}
Hvorfor fanden er der nogle der ikke kan se forskel på et motorcykelgalleri og en dating side. Lige så snart der står et kvindenavn på profilen ved motorcyklen så er der nogel der tror det er en dating side.
Så fis da over på en dating side dem findes der jo en masse af og lad os som gerne vil tale snakke motorcykler blive fri for jeres offentlige flirteri, som ikke hører hjemme her i motorcykelgalleri.
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
dec 2003
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 340
Kan da godt være der er nogen der er lidt hurtigt ude, men slap lige af hva´...
Forsat god dag
aug 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 42
jun 2004
Følger: 34 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 571
Men ja Alex det går for meget over gevind engang imellem, men oki det jo mest mænd der bruger det her site, så der er jo en del testeron herinde, sådan er det bare!!!
And have a nice day! (-:
jan 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 9 Svar: 80
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 413
Jeg er overbevist om at de fleste piger heinde har ben nok i næsen til at lægge en ironisk og overbærende distance til den slags "angreb" og hvem ved - måske er der endda nogen der synes det er sjovt?
/Pia
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 279
Tulle
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.038
Når nogle skriver om brudte parforhold m.m her på motorcykelgalleri, synes jeg ærlig talt ikke det hører hjemme her men jeg vil sgu da gerne høre om hvad og hvordan de har skruet i deres motorcykleruanset (både kvinder eller mænd). Eller andre mc relaterede emner omkring motorcykler.
Der findes stadigvæk masser af sider omkring dating og menneskers personlige kriser men ikke særligt mange motorcykelgallerier. Derfor forsøger jeg egentlig bare, at gøre opmærksom på, at siden risikerer at udvande sig selv ved at blive en for useriøs mc galleri. Og det var såmænd ikke for, at nogle skulle føle sig ramt. Der faktisk i mit indlæg ingen navne nævnt. Men kan dog se, at der er en del som reagerer på indlæget, så andre end mig har åbenbart gjort sig tanker om emnet...
okt 2004
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 52
ALEX er det en forkortelse for Alexandra...?
For hvis det er, kender jeg en rigtig flink fyr som er single og leder efter en sød bikerchick....hahahaha
pisseiriterende!!