{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

pisseiriterende!! {{forumTopicSubject}}

Hvorfor fanden er der nogle der ikke kan se forskel på et motorcykelgalleri og en dating side. Lige så snart der står et kvindenavn på profilen ved motorcyklen så er der nogel der tror det er en dating side.
Så fis da over på en dating side dem findes der jo en masse af og lad os som gerne vil tale snakke motorcykler blive fri for jeres offentlige flirteri, som ikke hører hjemme her i motorcykelgalleri.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pisseiriterende!!
  • #2   26. jul 2005 Hvornår er der sket noget?

• #3   26. jul 2005 Hva´så Alex.. Fået det forkerte ben ud af sengen ? smiley
    Kan da godt være der er nogen der er lidt hurtigt ude, men slap lige af hva´...
    Forsat god dag smiley

• #4   26. jul 2005 haha en gal hjelm du har Alex D

• #5   26. jul 2005 Ja god morgen siger jeg bare.. Fuck en attitude og starte dagen op på!! -GG-

Men ja Alex det går for meget over gevind engang imellem, men oki det jo mest mænd der bruger det her site, så der er jo en del testeron herinde, sådan er det bare!!!

And have a nice day! (-:

• #7   26. jul 2005 Gaaab

• #9   26. jul 2005 Hi hi - er jeg egentligt den eneste der kan se det sjove i at indlægget er placeret i "træf og arrangementer"?

Jeg er overbevist om at de fleste piger heinde har ben nok i næsen til at lægge en ironisk og overbærende distance til den slags "angreb" og hvem ved - måske er der endda nogen der synes det er sjovt?

/Pia

• #12   26. jul 2005 LOOOOOOOL pia.. du har en pointe der.... og er i øvrigt helt enig med dig c",)

Tulle

• #14   26. jul 2005 Nå ja det var tidligt og det var måske lidt firkantet skrevet men budskabet er nu velment.
    Når nogle skriver om brudte parforhold m.m her på motorcykelgalleri, synes jeg ærlig talt ikke det hører hjemme her men jeg vil sgu da gerne høre om hvad og hvordan de har skruet i deres motorcykleruanset (både kvinder eller mænd). Eller andre mc relaterede emner omkring motorcykler.
    Der findes stadigvæk masser af sider omkring dating og menneskers personlige kriser men ikke særligt mange motorcykelgallerier. Derfor forsøger jeg egentlig bare, at gøre opmærksom på, at siden risikerer at udvande sig selv ved at blive en for useriøs mc galleri. Og det var såmænd ikke for, at nogle skulle føle sig ramt. Der faktisk i mit indlæg ingen navne nævnt. Men kan dog se, at der er en del som reagerer på indlæget, så andre end mig har åbenbart gjort sig tanker om emnet...

• #15   26. jul 2005 Jeg har bare et spørgsmål....

ALEX er det en forkortelse for Alexandra...?

For hvis det er, kender jeg en rigtig flink fyr som er single og leder efter en sød bikerchick....hahahaha

Kommentér på:
pisseiriterende!!

Annonce