1.246 visninger
|
Oprettet:
MC SHOW !!! {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.....
Er der nogle der skal ind til messe i dag og kigge lidt ???
Jeg tager der ind så jeg er der ved en 4 tiden.....
dec 2006
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 366
maj 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 174
vh/leif h
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 170
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 173 Svar: 426
dec 2006
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 366
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 59 MC-er: 14 Emner: 202 Svar: 804
Har overvejet at tage et smut til Fredericia, når det var. Men er kommet fra det igen. Så hvis det er, så er det jo kommet meget tæt på
dec 2006
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 366
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 59 MC-er: 14 Emner: 202 Svar: 804
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 173 Svar: 426
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 170
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 59 MC-er: 14 Emner: 202 Svar: 804
nov 2006
Følger: 168 Følgere: 157 MC-er: 2 Emner: 151 Svar: 1.570
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=66173
MC SHOW !!!