{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lortevejr
  • #1   11. aug 2005 Ja jeg er fandme allerede ved at få vinter deprission..... det er satme skod!!! Trænger virklig til noget sol og sommer!!!

• #2   11. aug 2005 Ja! Lad os for #¤¤%¤%&¤#%¤&¤% få noget sommer!

Mvh. Rune smiley

• #3   11. aug 2005 ja, det er godt nok trist. Til gengæld ser det da ud som om det begynder at ligne noget sommer i næste uge..

• #4   11. aug 2005 Det ser sgu ikke for godt ud...

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm

Tja... nu har det så regnet i en måned i Sønderborg, "dejligt" ikke at skulle bruge penge på benzin til cyklen... smiley

Det kan sgu da snart kun blive bedre.

Povl F

• #5   12. aug 2005 Tjahhh...

Jeg har altså besluttet at det danske sommervejr ikke skal ødelægge min første sæson med numsen i eget sæde.

Viragoen kommer ud at køre med mindre det står ned i tove, om så det koster en dag med pudsekluden hver weekend.

De sidste par dage har jeg trodset vejrprofeterne og har taget motorcykel til og fra arbejde. Og jeg har nydt hver en kilometer. Det har ikke dryppet på os en eneste gang, på trods af de mangle meldinger om byger.

Så op med humøret, op på cyklen og kig så lidt på den vejrudsigt igen Povl. Den ser da fin ud i næste uge!

/Pia

• #6   12. aug 2005 Go stil der... heroppe i pinguland både blæser og regner det... især til og fra arbejde... nedern... men var dog lige en tur ude onsdag aften - helt suverænt. Og jeg skal også nok nå nogle ture endnu...Men det ændrer ikke på det faktum at det er en hel del sjovere at køre når solen står højt på en skyfri himmel... så cyklen skinner så meget at fodgængerne må bruge solbriller smiley

• #7   12. aug 2005 Nedenstående er taget direkte fra DMI... lad os alle krydse fingre for det holder... YeeHaaaaaa

Mandag:
    Mest tørt med nogen sol, men i de østlige egne endnu byger især først på dagen. Dagtemp. mellem 17 og 22 grader, om natten mellem 10 og 15 grader. Svag til jævn vind mest omkring nordvest.

Tirsdag:
    Mest tørt med nogen sol og dagtemp. mellem 18 og 22 grader, om natten mellem 10 og 15 grader. Svag til jævn vind fra vest og nordvest.

Onsdag og torsdag:
    Mest tørt og lidt varmere.

Usikkerhed
    Udsigten er ret sikker.

• #8   12. aug 2005 ja, så er der kun een ting at gøre i weekenden. Ind i garagen, frem med pudseklud og polereskiver, og sørg for at fodgængerne får brug for MEGET mørke solbriller fra på tirsdag af!

/Pia

Kommentér på:
Lortevejr

Annonce