{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Lorte HT-busser {{forumTopicSubject}}

Jeg var på vej hjem fra skole, lidt over middag idag. Kørte ud af roskildevej og da der ikke var så meget trafik, lå jeg og legede lidt med en gammel toyota (de gamle rasle-kasser er det eneste jeg gider lege med, da de er de eneste der ikke giver mig baghjul *ggg*)
vi havde vel kørt 2 km ved siden af hinanden og holdte i et kryds og var klar til at give den gas når der blev grønt.
Grønt det blev der og der blev gasset op, men kun et par sekunder, for da jeg kiggede op, kom der en HT bus blæsende tværs over krydset, og eftersom vi (toyota og mig) havde grønt, kan man konkludere at bussemanden "fuckede" hans røde lys et langt stykke. både toyota'en og mig måtte stå på bremserne så det hvinede og min lille hondamus lavede baghjuls-udskridning og sort streg.

med det vil jeg lige sig: Hvis i ser en HT bus, så tag jer i agt, de kan, og vil sikkert heller ikke, køre. Og de ser ikke en skid, heller ikke det røde lys åbenbart.

Både mig og toyota-manden fik os en forskrækkelse og jeg har fået mig en vis respekt, eller skal jeg kalde det fobi eller had, overfor de store gule djævle der gør Københavns veje og gader et hmm "knap-så-sikkert-sted" at køre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte HT-busser
  • #1   19. aug 2005 Åh ja... Kan kun give dig ret ! Jeg venter bare på de for sat sådan en slags "undskyld-jeg-kvæstede-dig-og-din-mc" banner på siden. For så skal jeg aldrig mere til KBH. Jeg tror jeg svømmer en tur i det indiske ocean, svøbt i blødende oksekød i stedet... FUCK HT BUSSER !

  • #2   19. aug 2005 DE ER 100% ASSHOLES !!

  • #3   19. aug 2005 Det er selvfølgelig sindsyg farligt at busserne kører over for rødt, og det skal de selvfølgelig ikke.. men det er nu heller ikke særlig hensigtmæssigt bare at give den fuld gas i et kryds lige når der bliver grønt.. man skal jo desværre regne med at alle andre er idioter (som mange er).

  • #4   19. aug 2005 apopro nogen ikk holder reglerne..

    For ikk så skide lang tid siden kom jeg kørende (læs lidt for stærkt, 120-30) og i modsatte side holder en bil og vil svinge ind, så han skal krydse min bane, idioten tager hold ser på mig og vælger at køre lige foran mig..

    Jeg var også oppe og stå på bremsen, og i nødbremse dituationer kan en gsx'er ikk anbefales den begyndte at slynge og gøre ved, SHIT en forskrækkelse..


  • #5   22. aug 2005 Store køretøjer er syge i knuppen smiley Eller nogle af dem er!
    Jeg har en mindre forbi for lastbiler busser osv, da de er VILDT godt til at over se en...
    Har været ude for mere end en gang, hvor jeg overhaler en og han/hun så ikke ser mig og begynder at køre ud i venstra bane hvor jeg ligger... Mit DYT horn er godt brugt!

    Jeg ligger mig altid HELT ud og hiver den helt op i fart så jeg HURTIG kan komme forbi og klar til at DYTTE...

    DE ER SYGE! Er er englne smiley hihi


Kommentér på:
Lorte HT-busser

Annonce