461 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Tur til østeuropa til sommer Tur til østeuropa til sommer

Hejsa.

Jeg barsler lidt med en tur til østeuropa til sommer.

Turen er i grove træk:

Fra Vejle til Zielona Gora i Polen.
Fra Zielona Gora til Krakow
Fra Krakow til Brno
Fra Brno til Prag
Fra Prag til Dresden
Fra Dresden til Harzen
Fra Harzen til Vejle.

Ialt ca. 2950 km. fra lørdag morgen til søndag aften efterfølgende weekend.

Turen gennemføres i uge 30, 31 eller 32 afhængig af hvornår de enkelte deltagere kan bedst.

Turen søges gennemført i fornuftigt tempo. ca. 130 Km/T på motorvejen gennem Tyskland og ellers iflg. de lokale fartgrænser +/-.

Der holdes Tanke/tisse/ryge pause for hver ca. 200 km hvis det ikke passer ind i nogle serværdigheder.

Det er planen at vi max. skal være 6 cykler. Indtil nu er vi 2.

Hvis nogle har lyst at tage med så smid mig en PM med E-mail adresse og jeg sender flere oplysninger.

Gert

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ringlås skal op...nøgle tabt 500 kr.
  • Hækklipning 2.300 kr.
  • Hænge lampe op 600 kr.
  • Skal have sat lamper op ved køkken ø. 500 kr.
  • Udtag til lampen og ny stikkontakt 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tur til østeuropa til sommer
  • #2   11. mar 2008 Grunden til at tage motorvej gennem Tyskland er at bruge så meget tid som muligt i det gamle østeuropa og ca 350 km. dagligt på landevejene derovre er rigeligt hvis der også skal være tid til sight-seeing. Tro mig been-there, done-that

• #4   11. mar 2008 Du skal lige tænke på at jeg kører Tøffer og ca. 600 km. på sådan en er rigeligt i et træk.

Der er også lagt 2 dage i hhv. Krakow og Prag ind uden km. så alt i alt tror jeg at distancen passer

• #6   11. mar 2008 det lyder da ellers som en go passende tur.. jeg overvejer om der bliver tid til noget i løbet af sommeren, men synes det er lidt for tidligt at planlægge endnu..

• #7   17. mar 2008 Hmm kunne måske også være intresseret, hvis jeg kan få fri fra jobbet, tager selv afsted med boldor Søren herinde fra, til Prag i Pinsen

Kommentér på:
Tur til østeuropa til sommer

Annonce