1.253 visninger
|
Oprettet:
Street Race - Så lykkedes det :) {{forumTopicSubject}}
Vi er en del der længe har kæmpet for at vi skal have permanente baner i DK til street/drag race for både bil & MC
Nu har politikere og Kommunalfolk givet grønt lys for at vi kan afholde KBH Legal Street Race V. 1.0 LØRDAG DEN 12. april og så må vi vise hvad vi kan.
Følg med i optakten på www.streetfire.dk
Go' weekend alle :o)
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 858
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.066
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Emner: 8 Svar: 18
Dette vil så danne grundlag for den videre dialog, om baner, med spidserne.
Jack
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.066
Held og lykke med projektet. Jeg håber det går bedre ovre på øen, end her i Jylland.
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.908
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 451
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 36 MC-er: 3 Emner: 43 Svar: 591
maj 2013
Følger: 16 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 378
Demo dage for dem
Street Race - Så lykkedes det :)