758 visninger
|
Oprettet:
Sker der ikke noget i midtjylland {{forumTopicSubject}}
vi er to der sidder og keder os for hårdt. nogle der ved om der er en fælles tur eller træf bare noget
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 676
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 53 MC-er: 7 Emner: 179 Svar: 672
LØRDAG D 19 APRIL
MED START FRA FORRETNINGEN KL 10,30
Kl 12,00 kører vi retur hertil og her vil der være mulighed
for at købe en pølse fra BROOMBASSEGRILLEN og få læsket
ganen med fadøl fra det forsvundne bryghus, uderholdning med
PETER VILDMAND
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.576
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=97
jan 2004
Følger: 104 Følgere: 95 MC-er: 5 Emner: 71 Svar: 199
nov 2005
Følger: 42 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 447
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 19
nov 2005
Følger: 42 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 447
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Svar: 4
Sker der ikke noget i midtjylland