{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træf ved Sandvad??
  • #1   14. sep 2005 kølkjær-træf var ikke noget at prale ad denne år.... MC-Sniger mødte op med 4 mc´er, Koldby med 1 mc og snedsted med 1.... vi var det eneste der var der som kom udenbyes.... men skriv igen hvis det bliver til noget så er vi friske her fra MC -Sniger.....

• #2   14. sep 2005 ja der er sandvad træf den første thorsdag i hver måned der er altid mellem 30-40 cykler samlet..

det bliver afholdt ved en kro der ligger der kan sku ikke lige huske hvad den hedder nu.... måske andre ved det ellers vender jeg tilbage imorgen..

• #4   15. sep 2005 Jeg vil give Thomas A ret i at der har været op til 2000 cykler ved Kølkær, har været tilstede 2 gange ...meeen 3000-4000 er måske nok lige overdrevet, men der er svært at vurdere... Men det er da fantastisk at man kan samle så menge MC'er plus folk på en alm. torsdag aften - det er sgu da fedt!
    Takke for div. svar og venter spændt om der kommer een med nogle oplysninger omkring Sandvad....
    Har også været hos Karolines som ligger ved Middelfart..
    Jeg vil gerne lære de steder at kende som nybagt MC'list...

• #6   15. sep 2005 Sandvad træffet bliver holdt ved Sandvad sogne gård

Vongevej 48
    Sandvad
    7300 Jelling

men troer sku det er slut for i år men er ikke helt sikker...

• #7   15. sep 2005 har været der hvergang i år og der kommer og kører cykler hele tiden så 2000-3000 cykler på en aften synes jeg ikke lyder helt urealistisk men det er svært at bedømme

• #8   15. sep 2005 ved Kølkær altså

Kommentér på:
Træf ved Sandvad??

Annonce