797 visninger
|
Oprettet:
Online Tilmeldt:
22. jul 2004 Følger: 126 Følgere: 140 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.535
Masi motor Søndag {{forumTopicSubject}}
Vi er nogle stykker der kører til Holbæk i morgen hvis det ikke pisser ned.
Vi mødes på Shell i Ballerup på Frederikssundsvej kl 10.30 og kører ca kl 10.45
Vel mødt
Mvh
Rolf
20931381
aug 2005
Følger: 19 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 9 Svar: 101
Masi motor Søndag