509 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Koblings problemer. GSX 1100 F årg 94 Koblings problemer. GSX 1100 F årg 94

Jeg har store problemer med koblingen på min MC.
Den er svær at få i frigear og rykker når jeg holder i 1ste. gear. er der nogen der har et godt forslag. det er ellers en rigtig dejlig tohjuler, den fedeste jeg endnu har haft.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Koblings problemer. GSX 1100 F årg 94
  • #1   19. okt 2005 Hey Peter
    Jeg havde selv samme problem da jeg havde en 1100F og det var udluftning der skulle til og dette kunne jeg kun gøre ved at pumpe væsken op nede fra koblingen og op til væske beholderen, lidt bøvlet men efektivt..

• #3   19. okt 2005 Strada#
    Den er med hyd. kobling og tro mig den er ikke let at få luften ud af, men dit forslag er da værd at prøve men det var ikke nok på min dengang jeg havde samme problem, så det var med en ren oliekande, gummi slange , div strips og en sprøjte til at tømme beholderen med... Klart at dit forslag er værd at prøve..

• #4   19. okt 2005 Man kan også tage dækslet af, presse stemplet helt i bund, sætte en skruetvinge, klemmetang eller lign. på og så lufte ud på udluftningsskruen, den metode plejer jeg at bruge..

• #6   19. okt 2005 med hensyn til at lufte bremser ud plejer jeg at sætte et stykket benzin slange ned over luft skruen efter den er åbnet og så bare føre denne slange tilbage til beholderen... så er det bare at pumpe løs på pedal/håndtag indtil at væsken har været et par gange rundt i systemet... det er egentligt meget effektivt...

• #7   19. okt 2005 Louie's metode ved jeg ihvertfald virker..
    gjorde selv det samme på min gamle VFR 750

• #8   19. okt 2005 Sådan der overbandit... rart med guldkorn som folket kan bruge! smiley
    Thumbs up...
    Ingen buk på slanger i systemer hvor der skal luftes ud...

hvad kan man ellers gøre, - suge vacuum, men det er lidt noget bøvl på sådan noget mc-sjov og udstyret til det er der jo ikke mange der lige står med...... hehe

mvh Offslow

• #9   20. okt 2005 Tak for alle jeres råd. Jeg ved den er luftet rigtigt ud og jeg har også prøvet med en anden motorolie. jeg har sidst talt med Benny fra brdr.Sejr og han mener at jeg skal prøve at dreje "et par mm" af den inderste koblingsskål indv. da der er muligt at olien ikke kan komme hurtigt nok igennem. Er der nogle der har erfaring med det?????

Kommentér på:
Koblings problemer. GSX 1100 F årg 94

Annonce