2.780 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

MC tur Tyskland MC tur Tyskland

Hej med jer derinde !

Min familie ( 2 voksne + 2 børn ) og jeg overvejer at tage en uge ell. lign. på tur i det tyske... afstanden må ikke være for lang af hensyn til børnene, men vil gerne til et område, hvor man kan tage ud og se forskellige ting, f.eks. gl. byer, forlystelsesparker, div. seværdigheder..
og så selvfølgelig kunne bade, vandland, søer, og lign.
Ønsker at bo i et hyggeligt miljø, med mulighed for at lade mc'en stå og kunne gå en tur i det lokal, og smage et par fadbamser....

Har nogen prøvet en lignenede tur ? Hvad kan I anbefale ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC tur Tyskland
  • #1   1. jul 2008 Super lækkert her
    http://da.wikipedia.org/wiki/Rygen
    vild meget at se og kun en go time fra Rødby Puttgarden

• #3   1. jul 2008 Var i henholdsvis Kiel og Lübeck de sidste par år. Især Lübeck som en gammel Hansestad er værd at se, og man kan komme på sejltur på kanalerne osv. Ved Laboe nord for Kiel ligger der en ubåd fra krigens tid. Kan faktisk anbefale en rundtur i det område inklusiv en tur i Hansa Park.
    Boede på vandrehjem begge steder. Især Bekpek i Kiel er godt.
    Hovedformålet var dog at komme i Louis og Polo Motorrad butikkerne.

Men ellers vil jeg sige at Harzen og Berlin er de bedste steder i Nordtyskland. De fleste af de større byer lider jo af at de ikke har mere end 60 år på bagen.
    Forlystelsesparker er det bare at tage for sig af retterne. (link fjernet)

• #4   1. jul 2008 Harzen er Super... Du kan bo i udkanten af "bjergene" med dejlig natur.. og skal ikke køre ret langt for at se og opleve...
    Vi er selv lige kommet hjem fra Trier-områden ( Rheinsfeld) ( og i bil ). Der er en del længere ned... men også super område.. vi fandt både legeland og vandland inden for overskuelig køretur.. og den lokale var også klar med fadbamser...
    Vi havde booked en campingplads, hvor der også var mc-ister... Azur-Park hedder den..... Men der er nok 900 km. sådan godt og vel... fra Odder..

• #5   1. jul 2008
    Harzen kan helt klart anbefales.
    I Goslar er der et gästehaus der hedder Verhoeven - kanonhyggeligt - til 29 euro med morgenmad.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2438

http://www.gaestehaus-verhoeven.de/

• #6   2. jul 2008 Kanon !

Tak for jeres indlæg, de lyder alle som lige netop, hvad vi søger ! Vi vil kigge dem alle igennem og se, hvor vi vælger at smutte hen ....

Når vi altså lige har været på Skagentræf... for det er et must ! .. og uden børn ...

Ses derude, og pas på jer selv !

• #7   3. jul 2008 Jeg tilslutter mig også Hartzen. Var der 5 gange sidste år. Også med min datter på 13. Der er et utal af muligheder for alle aldre. Og så er der kanon-veje at køre på. Priserne er meget fornuftige. God tur.

Kommentér på:
MC tur Tyskland

Annonce