Skagen træf Skagen træf
Hej
Overvejer lige p.t. om vi for første gang skal møde op til Skagen Træf. Har lige et par spg. i den forbindelse:
1) Det er ikke sikkert at vi kan komme før fredag aften - sent - er det stadig værd at tage derop på det tidspunkt? Dvs. kun lørdag og søndag deroppe?
2) Er det til at finde en teltplads hvis man kommer sent fredag?
3) Kan man evt. finde et sted lidt væk fra festivitasen, så man kan få en lur når man har behov?
4) Har læst lidt om "parkering af cykler under opsyn" - er der problemer med at cykler bliver stjålet eftersom man gør den slags?
Mange dumme spørgsmål, men jeg er jo begynder i den sammenhæng - så bær lige over med mig
/Anna
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 92
feb 2007
Følger: 51 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 153
Jeg mener bestemt det er værd at komme derop, selvom det er fredag aften.. angående tletplads, kan det måske gå hen og blive lidt svært, men hvis man går lidt rundt og kigger, så kan man godt være heldig.. og ja, det er muligt at finde en plads lidt væk fra alt "festivasen"..Det burde faktisk ikke være noget problem. Angående cykler har jeg ikke hørt om nogle problemer med tyveri eller andet.. det er vel som ved ethvert andet træf..
Men vel mødt og så håber jeg, at du/i giver det en chance, selvom i først kommer fredag aften.. jeg kommer iøvrigt også først fredag og tager hjem igen lørdag eftermiddag, idet jeg mener, at det er fredag eftermiddag/aften til lørdag eftermiddag der er det bedste.. men sådan er vi jo så forskellige..heldigvis ;o)
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.497
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 19
Der er som regel altid plads på skovcampen som ligger lidt fra selve pladsen som gør at man sagtens kan få ro til en lille lur. Vi ligger altid selv på skovcampen netop for at det er knap så festival agtig som hvis man lagde klods op af det store telt. På skovcampen får man et armbånd på (magen til det man får på i indgangen - bare en anden farve) derpå står et nummer, og så får du et tilsvarende bånd på din mc, dvs at når man kører ud af skovcampen bliver cykel og arm kontrolleret at de er identiske, så ledes at ingen andre end dig selv kan køre din mc ud. Dét er super betryggende at vide. sådan er det nemlig ikke på den store plads hvor alle kan køre alle cyklerne. I skovcampen holder ALLE mcer i venstre side af skoven (bag indhegning) og alle telte er i højre side, INGEN cykler rundt om teltene, derved undgår du også at fulde folk skulle komme til at rende rundt mellem alle cyklerne..
Der er mange der først ankommer fredag aften (og lørdag endda), så du går ikke glip af mere end så mange andre, men kom i ordentlig tid fredag så i ikke går glip af husmor strip, det er simpelthen så sjovt
Håber det hjalp lidt
Tanja
maj 2008
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 93
Det er osse første gang fra min side af, ang. soveplads fik jeg at vide at jeg skulle gå ind på google og skrive "privat udlejning i skagen", det gjorde jeg og mig og min veninde har fundet det dejligste sted at sove med bad og køkken for 350 kr. pr. ovenatning.og ikke pr. prs. der stiller jeg os min mc når jeg er nede om aftenen og fulde mig.
Så prøv det evt.
Hilsen Nadia
maj 2008
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 93
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 65 Svar: 307
jul 2007
Følger: 1 Svar: 1
med hensyn til den indhegnet parkering i skovcampen så er det ren og skær pga af brandfare og pålagt fra brandmyndighederne at mcérne skal stå i den indhegnet p-plads. også er det vel også lidt rart at der er nogen der holder lidt øjemed dem
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 475
Med den vejrmelding må jeg godt nok desværre melde pas... men god tur til i andre...
/Anna
Skagen træf