687 visninger
|
Oprettet:
Bakkelukning endnu en gang;o) {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Tror de fleste har fundet ud af at Bakkelukningen er d. 31/8, men jeg kan altså ikke helt gennemskue om hvad tid vi kører fra Nørrebronx. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette, vil ærgre mig over at komme for sent.
Evig Sol
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
T
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
Bakkelukning endnu en gang;o)