616 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

MotoGP i Assen - sommer 2006 MotoGP i Assen - sommer 2006

Hejsa venner,

Angående turen til Assen her til sommer:

Jeg fandt, via Madvig's hjælp frem til et kort og en rutebeskrivelse... Det er ikke så meget vejen, men det giver et godt indtryk af turen, som en helhed...

Derudover et praj om benzinomkostningerne...

Røssi

--------------------------------------

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MotoGP i Assen - sommer 2006
  • #1   23. nov 2005 Arh!
    I må sgu undskylde det klamme link, men jeg er ikke lige klar over hvordan det gøres mindre...

Røssi

• #3   23. nov 2005 Jamen skriv engang til (Hayabusa) Ronnie G...
    Han har haft en del billetter, men jeg ved ikke om han har flere... Ville sgu være fedt at have dig med, Dr. Loosehand...

Røssi

• #4   23. nov 2005 og jeg har 542 km derned det burde jo ikke tage lang tid hmm;o)

• #5   23. nov 2005 Jeg er klar igen 2006 og jeg har kun 825 km, men fuck det for det er en fed tur

• #6   23. nov 2005 Billetter kan købes dernede, men kan også bestilles over banen. Men jeg har brugt denne her mulighed.
    www.kartenas.de
    Der kan man reservere billetterne, og først betale dem når man kommer til Holland. Det skal gøres på Grænsen mellem Tyskland og Holland, på tanken hvor de holder med en bil. Med billetterne, og har man reserveret. Er der en kuvert med ens navn på, og der betaler man så. Det gode ved det her er, at man ikke har penge ude at svømme før man er der. og har man bestilt f.eks. 10 billetter og kun kommer 9. Så betaler man kun for 9.

Ang. Camping...
    Har vi brugt en campingplads som bliver drevet af en sports-forening. Der er fine toilet/bade-faciliteter og stort Øl/madtelt, alle mcér bliver lukket ind i en indhegning. Og der er vagter på døgnet rundt, hvor man skal ha en paserseddel for at komme ud. Det synes jeg selv er en meget god ting, så slipper man for at få begravet teltet. af en eller anden bindegal tysker, der graver sin mc ned.
    Campen ligger i gå-afstand af banen, så man kan sagtens nyde øl og div. Uden at skulle frygte for at skulle køre, og på vej mod banen kommer man forbi en hel masse andre pladser. Hvor man får rig mulighed for at studere, de tyske og hollandske mcíster mishandle deres cykler.
    Jeg vender tilbage med info om camping, de har en hjemmeside hvor man bokker hjemmefra. Med nr.plade og navn/adresse. Så er det hele klar når man kommer, med hensyn til papirer.
    Deres hjemmeside er ikke oppe og køre endnu, men giver som sagt lyd når den er.

Håber det hjalp lidt med hensyn til info om turen.
    ellers vender jeg tilbage med mere senere.
    Mvh.
    Ronni G.

Ps.
    Det skulle sagtens kunne lade sig gøre, at arrangere at vi fulgtes en ordentlig flok. Men det er nok bedst at venre med at aftale noget endnu.

• #7   24. nov 2005 Hej jeg køre med Kaos MC de har været i Assen de sidste 12-13 år i træk, jeg selv har kun 2 men vi køre helt sikkert igen i 2006.

God beskrivning af dig Ronni G smiley

Vil lige sige at selv om man gir den gas ( og de hedder ikke Kaos for ingen ting ) Så tager det ca. 7 timer fra Kbh. Mest pga. de 4-5 gange man skal tanke på vejen og færgen.

Hvis nogen af jer vil have hjælp med planlægning kan jeg sikker hjælpe med bokning af Camping, Billetter ind til banen plejer jeg at købe dernede under det giver nogen problemer.

Sidst husk at Assen GP ALTID ligger i den sidste weekend i Juni og at pladseren skal fanges i god tid.

Kommentér på:
MotoGP i Assen - sommer 2006

Annonce