Indlæser...
Sortering
DRAG RACE LØRDAG For dem som vil prøve at køre 1/ 8 mil er chancen for det her lørdag d.23/4 på MOSTENS DRAG RACE bane det starter kl 11...
Træf og arrangementer
Oprettet:
21. apr 2005
Visninger:
322
Bededagstur hos Ulvene Skal vi lave noget fællestur op til Ålborg på fredag??.. Tænker på at køre ved middagstid fra Skanderborg, og stille o...
Træf og arrangementer
Oprettet:
19. apr 2005
Visninger:
274
fællestur mandag aften (haslev) hej allee. jeg ville lige høre om der er nogen der er friske på en tur i aften. hvis der er nogen?, tænkte jeg at vi k...
Træf og arrangementer
Oprettet:
18. apr 2005
Visninger:
408
Åbenthus i weekend (midt-østjylland) bare som reminder, der er både åbent hus hos Vagn Jensen og Rydbergs MC i denne weekend Vagn Jensen (link fjernet) ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
15. apr 2005
Visninger:
626
Fællestur Aalborg på søndag 17/4 kl.10 HEY, Der er lovet godt vejr på søndag, håber at der er nogen som vil med ud på de små veje! Vi mødes mellem "Seaport/...
Træf og arrangementer
Oprettet:
14. apr 2005
Visninger:
356
Fællestur Odense Er der nogen der vil med ud og køre her i weekenden, det skulle jo blive fint vejr....... Hvis der er så skriv lige ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
14. apr 2005
Visninger:
255
Hvor mange r fra LOLLANDFALSTERSYDSJ`? Tænkte på hvor mange der er herinde som kommer fra en af ørene eller sydsjælland.. bare hvis der er nogen der ved noget...
Træf og arrangementer
Oprettet:
13. apr 2005
Visninger:
312
TIRSDAGS TRÆF Hej piger og drenge , idag er der TIRSDAGS TRÆF på GL-ESTRUP så mød op .Jeg har lige været omkring og der var ca 30 mc...
Træf og arrangementer
Oprettet:
12. apr 2005
Visninger:
348
KØBENHAVN... LANGELINEN Hej drenge og piger husk nu i morgen onsdag hvis vejret holder mødes vi på linen ca ved en 1730 tiden... Gerne en mass...
Træf og arrangementer
Oprettet:
12. apr 2005
Visninger:
755
Fællestur Sydfyn (Faaborg) se (link fjernet)
Træf og arrangementer
Oprettet:
12. apr 2005
Visninger:
245
træf aalborg den 16.??? Jeg havde hørt at der skulle være et træf/parade den 16 her i aalborg. Jeg læste det i 10 minutter. Kan det passe? ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
12. apr 2005
Visninger:
306
Nogen der skal ud og køre tur (Odense) Så kunne vi jo mødes et sted?
Træf og arrangementer
Oprettet:
11. apr 2005
Visninger:
275
Århus Søndag??? Godmorgen fokes!! Samles i stadig i Århus, på tanken over for ceas, Søndag kl, ca 14 tiden??? Hvis altså vejret er ti...
Træf og arrangementer
Oprettet:
9. apr 2005
Visninger:
224
Åbent hus hos Vagn Jensen Lystrup Årh. Hej For alle der gerne vil se og evt prøvekøre engelske MC´er holder Vagn Jensen i Lystrup (Århus) åbent hus den 16. a...
Træf og arrangementer
Oprettet:
7. apr 2005
Visninger:
703
Langelinen søndag d 10 Vi er nogle stykker der mødes på linen hvis vejret er til det (håber har set vejrudsigten) :-( Det ville være fedt hvi...
Træf og arrangementer
Oprettet:
7. apr 2005
Visninger:
449
St. Bededags træf Er der nogle Nord for AaB der skal til St. Bededags træf fredag den 22 April???
Træf og arrangementer
Oprettet:
6. apr 2005
Visninger:
791
Fællestur fra Århus d. 5 april smider den lige op igen hvis nogen skulle have misset den... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.a...
Træf og arrangementer
Oprettet:
4. apr 2005
Visninger:
293
Tur til Louis.de Vil gerne lige lodde stemningen om der er nogen der er med på en fællestur i bil til Louis i enten Lübæk eller Kiel, fr...
Træf og arrangementer
Oprettet:
4. apr 2005
Visninger:
432
Fællestur tirsdag Sydfyn Se hjemmesiden (link fjernet)
Træf og arrangementer
Oprettet:
4. apr 2005
Visninger:
519
Tur i aften.. Er der ingen der skal ud og trille i aften i kbh.... Ronny
Træf og arrangementer
Oprettet:
4. apr 2005
Visninger:
316

Annonce