1.152 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

powercommander.... powercommander....

endnu engang..

Jeg har i dag snakket med Lydmuren Mc i Stenløse, de vil gerne montere powercommander, kn filter og tændingsmodul på min sv1000s.. det vil med arbejds løn koste ca. 5000kr.. hvilke jeg syntes er en meget flot pris..de fortalte mig dog at hvis jeg skulle have et custom map i den så kostede det en time ekstra a 500kr...tilgængæl fortalte de også at hvis man skulle have custom map så skulle de borre et hul i hver forrør pga. måle udstyret.. kan det virkelig passe og det "sundt" ?

mit andet spørgsmål er... syntes i man skal få et custom map eller skal man i "nøjes" med en standart som de ligger inde med ? Lydmuren selv mente ikke man behøvede en custom..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  powercommander....
  • #1   4. mar 2009 Få lavet custom nu når du er i gang. Jeg ved KJ motorcykler er super gode til at ændre i den originale styreboks på Suzuki, så du ikke behøver en PCIII. Det koster omkring kr. 1500 + et evt. åbent filterkit ala pipercross, der skulle være super godt til din model.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #3   4. mar 2009 Grunden til de tilbyder dig et custom map for 500, er med al sandsynlighed at de skal lave resten også.

De i sidste ende 5500 kroner er en udemærket pris for det der.

• #5   4. mar 2009 ok så snupper jeg et custom map... men det med at man skal borre huller i forrør.. var det helt normalt ???

• #7   4. mar 2009 Hvad er custom map ?

• #9   4. mar 2009 Fint link, ved godt hvad en powercommander er, men hvad er custom map?

• #11   4. mar 2009 Ole H .
    Jeg har en SV1000 , købte PCIIIusb , KN filter og nye potter.
    Fik Svinet kørt ind hos Enghave.( Rulle + custom map ) Der blev monteret åbent filter og den kører som en drøm.
    Kan klart anbefale en tur hos Enghave Motor.
    Det er der jeg skal have service + div. når tiden er til det.

• #12   4. mar 2009 Prisen du skriver er sku ok. Du kan spare end del ved at købe dele uden for DK , og derefter få Cyklen tunet og klargjort her hjemme.

• #13   5. mar 2009 Martin W : Jo jeg så godt dit indlæg, men du skrev jo det var på biler du havde været med til det. ..så var ikke helt sikker...

Jeg har snakket med enghave i Tirsdags, de vil have 7600kr for det hele.. syntes det lød lidt dyrt...

Kommentér på:
powercommander....

Annonce