{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

hvormeget må motoren ændres {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg har en gs 750, som trænger til den store tur. umiddelbart er det billigere at købe en anden brugt motor, evt fra en gsx 750. Men da jeg går ud fra at den samme regel som til biler er gældende, nemlig at kubik eller heste ikke må overstige 20% uden en afgiftsændring, kan jeg ikke skifte til en gsx-motor. Alle I andre, der kører rundt med tunede motorer...har I bare "glemt" at indberette til told-skat? Bliver det nogensinde tjekket??? Hilsen Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvormeget må motoren ændres
  • #1   13. jan 2006 Altser nu smider jeg snart en ny motor i min. før havde min 400cc nu bliver 600cc. Men jeg køre gennemsyn med den 400cc og så sætter jeg bare 600ccéren i nåe den er på blader og det hele.

Så jeg "Glemte" det altser hehe

Håber det kunne svare på lidt af dit spørgsmål

Mvh Rune

• #2   13. jan 2006 sorry alle stavefejlene! ( lider af taste spasmer ) eller noget

• #3   13. jan 2006 hey
    hvis der er en ulykke og det findes ud af "det lille nummer "kan forsikringen i værste fald frafalde og jeg vil tro man kan regne med et sagsanlæg fra forsikringen samt en bøde og en afgiftsag med told fætteren, så smart er det med det er noget træls at blive opdaget!!

Kommentér på:
hvormeget må motoren ændres

Annonce