Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jetkit på Honda 1100 xx
  • #1   22. apr 2009 Der er hvertfald et eller andet galt, for min kører nemt 15 km/l, synes du skal prøve, at få den justeret ind, for den skal bestemt ikke køre så få km/l. Måske slidte nåle også, for der er alunåle i et jetkit som kan slides.

• #2   22. apr 2009 P.S. min er uden jetkit altså original. Men et jetkit skulle ikke ændre km/l så meget.

• #3   22. apr 2009 Øhh.
    Min har Jet kit - Luftfilter og komplet udstødning. Køre jeg rigtigt pænt så kan den køre helt op til 20½ på literen.(Gab)
    Gir jeg gas - så går den omkring 10.

Så tror ikke Jetkit generalt er lig med høj brændstofforbrug, men hvis den nu ikke er dyset rigtigt ind (ja så er det jet kittet) så kan det måske være derfor. Og hvad med luftfilter og potter - er det orginalt?

• #4   23. apr 2009 Der er monteret sportspotter og originalt luftfilter. Nogen siger ny karburator andre smid de gamle originale dyser i igen... Kender flere der siger min kører mindst 15-16 km/l...

• #5   23. apr 2009 Tør ikke begynde at regne på hva den kører når den får gas.... Evt nogen af Jer der kender en der kan dysse om og stille ind... I trekant området helst...

Kommentér på:
Jetkit på Honda 1100 xx

Annonce