{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Power Commander - download {{forumTopicSubject}}

Hej

eg har købt en mc hvor der er en Power commander PCIII usb monteret, men jeg er ikks sikker på det er det optimale map der ligger i, kan jeg downloade den på min pc, inden jeg ligger et nyt på, så jeg er sikker på jeg som minimum kan komme tilbage til hvad det var ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Power Commander - download
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.729
    #1   17. maj 2009 Jeps.

Det kan du ifølge manualen.

• #2   17. maj 2009 Ingen af de maps du kan downloade dur - har set det utalige gange at alt andet end custom map virker.. Du resikere den går dårligere mem downloaded map - frem for std. ecu.

• #3   17. maj 2009 De maps der ligger inde på dynojet er hovedsageligt custom maps der er indsendt af brugere. og du kan sagtens være heldig og finde et udemærket map. det er mere eller mindre kun i europa hvor vi går så meget op i af få lavet egne maps, andre steder låner de maps ud til højre og venstre.

• #4   17. maj 2009 Ja det kan du, det er nemt.
    Jeg var også i tvivl om det var det rigtige map der lå på min fordi den kan finde på at skyde lidt ved motorbremsning, så jeg hentede et par stykker fra nettet der passede ca. til opsætningen på min og prøvede med det resultat at den kun gik dårligere! Så jeg skiftede tilbage til custom-mappet igen og det kører altså 10x bedre. Tallene i tabellen var også meget forskellige fra custom-mappet til de to andre.

• #5   17. maj 2009 da jeg kørte sp1 var der en amerikansk hjemme side hvor der var forskellige maps rullet til den model med forskellige udstødninger osv.. jeg fandt den der passede på min cykel... og fik den efter følgende tjekket ved lydmuren han ville ikke røre det yderligere, da han sagde at det var så tæt på optimalt ,, så man kan være heldig

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.410
    #6   17. maj 2009 B-2 eller osse har de ikke grejet, eller evnerne til at se det,
    tjekkede de alle delgasserne og alle omdrejnings tal, så du air/fuel værdierne ? jeg tvivler.

Kommentér på:
Power Commander - download

Annonce