{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ZX10 fra 1990
  • #1   8. aug 2009 Monter en ZZR1100 motor, evt en opdatering med fælge og forgaffel fra samme...

  • #2   8. aug 2009 go ide, bortset fra at zzr1100 ikke holder for godt, men kom egentligt i tanke om at jeg har hørt, at en zzr1200 passer på, og at dette skulle være fuldt lovligt, og den skulle til gengæld kunne holde

  • #3   8. aug 2009 1100 D modellerne fejler ikke en disse....

    mvh


  • #4   8. aug 2009 En brugt ZZR1200 koster stadig en mindre formue uden afgift. En ZZR 1100 der har overlevet ind til nu vil heller ikke gå i stykker for dig...

  • #5   8. aug 2009 ZZR1100 C modellerne holder også fint, bare man husker at olien altid skal være toppet op, og at bruge BEGGE bundpropper, når man skifter olie... Kender desværre nogle som har sagt "er der to????).

    Lige som på 10'erne og GPZ1000RX.

    Hovedproblemet ligger i at oliepumpen tømmer bundkarret (i mangel af bedre ord) over tid, når motoren er fuldt belastet. Al olien "hænger" dermed oppe i motoren, og oliespejlet kommer til at ligge så lavt, at oliepumpen begynder at kavitere og dermed producere mindre tryk. Da hovedlejerne er en af de mest belastede emner i motoren, og det tredie leje er det sidste i en af de to olielinier i motoren, er det det første som går. Men... det kan man altså modvirke med ovennævnte råd, som jeg fik af en Kawa-mekaniker engang.

    Og så er problemet altså ikke så udtalt - Nogle maskiner fik det, andre ikke (som Preben skriver). Og det havde såmænd ikke noget med årgangen af gøre - så det er stadig lidt af et mysterium. Men mange maskiner er vel blevet hovedrepareret nu, så der vil være mange tusinde km i dem. Så det må jo faktisk være bedst at købe en, som har kørt mange km... Og fordi folk kender problemerne, så må det jo være til at få en motor billigt... smiley


Kommentér på:
ZX10 fra 1990

Annonce