{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trim at quick shift
  • #1   24. nov 2009 Du kan justere hvornår den skal være aktiv. F.eks at den først skal virke ved 8000 omdr og derover. Og så kan du justerer hvor mange millisek den skal cutte tændingen. Det er det...

• #2   24. nov 2009 kan du ikke selv finde ud af det så giv fvmotor et kald, han kan helt klart ordne det for dig, hvis du beskriver hvordan du oplever det.

Har selv en translogic liggende jeg skal have monteret den cutter bare tændingen 60ms imellem 1-2 også 53 ms 47 ms... også viddere... spændende, skulle være den bedste q-shift der findes for penge... glæder mig sindsygt til det bliver forår...

Men hvis du har en manual til den må du jo bare igang med at læse også prøve og rode lidt med det, så finder du nok en løsning.

mvh Offslow

• #3   25. nov 2009 Offslow.. har du købt AST modellen ? den skifter nemlig forskelligt alt afhængigt af omdrejningstal - DEN ER GENIAL !!! og giver de blødeste skift

• #4   25. nov 2009 tak skal i have..jeg tror jeg vil kigge lidt på de tider i beskriver..og læse lidt manualer :O)

• #5   25. nov 2009 ja sidder lige med den her foran mig smiley har så været så uheldig og miste installationsmanualen, men har så fået den elektronisk i dag... Jeg har også brug for bløde skift, ellers bøjer den jo skiftegafler osv. på sådan en gammel dame som min... Man kan lige så godt købe det rigtige fra start af... fik anbefalet det af flere trackday kørere... jeg skal bare bruge det til lidt hygge dragrace næste år...

• #6   25. nov 2009 må jeg så lige spørge folk der har erfaring med translogics AST modeller, - hvordan med justering, er det fint nok og køre med faktory opsætningen?
    - eller skal man lige ofre en prof justering...
    for jeg har det sådan lidt at jeg lige skal have den tjekket en gang på felt inden foråret kommer, da jeg har det bedst med det... (ja også pga jeg har fået lukket et hul på tryksiden af turboen)... så meget rart og vide om den får nok benz også... ellers nedsmelter den jo bare...

Kommentér på:
trim at quick shift

Annonce