1.115 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

ang neddrosling af racer ? ang neddrosling af racer ?

heej

jeg er en knejt på 18. desværre har jeg ikke alderen i nu til at føre de rigtige cykler. ´har så set her inde at der er nogle stykker der har fået neddroslet eks yamaha r6?
vil så gerne vide om der er nogle der har gode / dårlige erfaringer med dette ? tænker på hvordan den kommer til at gå osv ?
evt hvad forsikring evt kunne lyde på ?

håber på nogle gode svar ,

vh jeppe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang neddrosling af racer ?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.720
    #1   20. feb 2010 Forsikringen kan kun DU spørge dit eget selskab om.

Stprt set alle cykler kan drosles, og mister bare noget topeffekt på det - men de kan stadig fræse dit kørekort opaf lommen på dig uden problemer.

• #2   20. feb 2010 ved godt det kun er mig selv der kan få den nøjagtige pris. kunne dog godt være nogen vidste om det stadig var hammer dyrt når den nu ikke har mere en 34 hk.
    er meget huk på sådan en ældre r6er, ved nogen mon ca hvad topfarten blir ? og den må vel stadigvæk have et fedt moment.

• #3   20. feb 2010 Mener topfarten lander på 170-180 ca.

• #4   20. feb 2010 shiet okay. det sku da alligevel godt nok.
    der ingen der ved hvor man kan se en film hvor der er en der fyre sådan en neddroslet racer af ? eller hvad man evt skal skrive på youtube?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.720
    #5   21. feb 2010 Hvis ikke du har haft en MC før, vil du synes det er ret vildt at trykke 34hk af.

Prisen for forsikringen falder ikke af at den er droslet - heller ikke kasko.

En R6 vil du typisk skulle give 30.000 om året for i forsikring.

• #6   21. feb 2010 men du kan godt få ansvar til en 3k det første år og derefter mindre hos gf, droslingen er forsikringen ligeglad med.

• #7   21. feb 2010 egentlig sjovt som de unge bare vil have noget at "fyre af"...sgu ikke underligt at forsikringerne er dyre for dem, med den holdning der bliver lagt for dagen.

• #8   21. feb 2010 Der er masser af klip på youtube

http://www.youtube.com/watch?v=OGtuE2QmXxE&feature=related

• #9   21. feb 2010 34hk er alt rigeligt til en en "rigtig motorcykel". Egentlig en underlig kommentar.
    Men pyt.
    Skal du have kasko på, så forvent +25.000,- i forsikring. Og hvis banken skal betale for den, vil de nok kræve en kasko. Og ja, du kan måske tale for din syge moster og få en nedsættelse af præmien når den er droslet, men eftersom du skriver en tråd der er hørt før, vil du nok også tilhøre en af dem der efter 6 måneder mener du har godt styr på det, så bye bye neddrosling. Desuden vil 2 års ancinitet heller ikke rykke pokers meget på prisen til når droslingen må fjernes.

• #10   21. feb 2010 Bla bla bla.. Nu har jeg en r6'er som faktisk er drosslet.
    1) Forsikringen bliver faktisk billigere når den er drosslet, det slår meget af prisen, jeg vil ikke ud med hvormeget jeg skal gi, men det meget meget billigere end at have en cykle med 120 hk.

2) Hold kæft hvor er den sløv med 34hk!! den kan knap følge med en golf 3'er 1,9TD med 75 hk :S - vil bare frem til at uanset hvad du køber så bliver det sløvt med 34hk.. Topfarten er 180 (på speedometeret)

3) Ellers kører den faktisk rigtig godt sårn en gammel r6'er med drosselkit i smiley

• #11   21. feb 2010 R-sex´er>>>>>hvis du kommer direkte fra en scooter vil den nok føles rimelig hurtig alligevel

• #12   22. feb 2010 Det kommer an på hvor hurtig den scooter var smiley hæ hæ

• #13   8. mar 2010 jeg har haft en zx6r fra 07 og en zx10'r fra 07 begge monteret med drosslekit..

de var droslet ved at lægge en plade foran gasrullen..

men jo de er rimelig sløve..
    hvis du er sikker på det er den mc du vil ha i lang tid synes jeg det er en god ide..

• #14   8. mar 2010 med hensyn til forsikringen var dem jeg ringede til ligeglade med at den var droslet.. det var ingen forskel i prisen..

så jeg endte med at ha forsikring til 2500kr kun i ansvar. for begge cykler.

Kommentér på:
ang neddrosling af racer ?

Annonce