857 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Aprilia rs125 - Omdrejninger? Aprilia rs125 - Omdrejninger?

Hej. Jeg har et problem med min Aprilia rs. 125´er fra 2008. Når den får lidt vendinger (Ca. 8.000 rpm.) har den meget store problemer med at falde ned igen. Min mc mekaniker siger at det er grundet en begrænsning i udstødningen.
Er det en begrænsning man let kan fjerne, eller skal der ny udst. på?
Er det noget i kender noget til, eller evt. har hørt noget om vil jeg meget gerne have respons!
på forhånd tak -
Mvh René F.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Reperation af ovn 500 kr.
  • Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Sætte en havelåg op 1.300 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia rs125 - Omdrejninger?
  • #1   14. apr 2010 lyder mere som falsk luft ??

• #2   14. apr 2010 Har den hele tiden opført sig sådan?

Umiddelbart lyder det som om den suger "falsk luft"...
    Har du haft karburatorene af for nyligt? Ser gummiet sundt ud?

• #3   14. apr 2010 Mikkel K

er du vandt til en rs250 ? mener en rs125 kun har en karb smiley
    men good pointe ellers der
    René F kig lige indsugningsforstærker og gummi til den (hvis det findes)

• #4   14. apr 2010 Hvis du vil fejlsøge om der er utætheder omkring dit karburator gummi så sprøjt med det der starthjælp deromkring, du hører hurtigt om den så pludselig tager flere omdrejninger og er utæt.

• #5   14. apr 2010 Mange tak for god respons. - Mikkel K den har kun én karburator. Det er jo bare en lille knallert smiley . Ja den har altid opført sig sådan, men altid for den er 1100 km. Den var sprit ny da jeg købte den og er kun blevet kørt til med 6.000 rpm. op til 1000 km. Det er her jeg syndes det er meget mærkeligt eftersom den jo er sprit ny. ?

• #6   15. apr 2010 Den får for lidt benzin lyder det til.

• #7   15. apr 2010 problemet er jo at den bliver ved med at gå op i omdrejninger indtil man fks. sætter den i gear og kobler langsomt til. når den er faldet til ned under 2.000 bliver den i tomgang indtil den får 8-9000 igen! Jeg syndes virkelig det er mærkeligt eftersom det er en helt ny cykel. Jesper J: Vil du foreslå en større dyse eller evt. noget andet? Mvh

• #8   16. apr 2010 lyder meget som en utæthed , få det opklaret i en fart eller bestil nyt stempel snarrest smiley

Kommentér på:
Aprilia rs125 - Omdrejninger?

Annonce