{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ZX6R med Devil - Powercomander?
  • #1   31. okt 2010 Du HAR formentlig kørt på den allerede nu! Kører den godt uden udsættere? Ser tændrørene ok ud? Kan du svare ja til begge dele, behøver du ingen powercommander!

Hoster og hakker den derimod og er tændrørene kridhvide, kan jeg da absolut anbefale FV motor i Borum!

• #2   31. okt 2010 Well, den kører fint, men det kunne jo være den kunne komme til at køre endnu bedre med en Powercomander, derfor jeg spurgte her, da jeg ikke ved hvornår det er nødvendigt. Der er vel også noget med bedre benzinøkonomi og gasrespons samt et par ekstra heste og optimeret accelerationskurve?

• #3   31. okt 2010 Hvis du kun har slip-on uden noget andet kan pc ikke svare sig... Så længe den kører fint og tændrørene ser gode ud er alt andet kun et tal på rullefelt. Du får ikke for 5000kr mere køreglæde ved det. Skift hellere din affjedring til Hyperpro. De penge er bedre brugt... Efter min mening... smiley

• #4   31. okt 2010 Ok Jakob, det er noteret, men hvem siger også at en PC behøver koste 5000?

• #5   31. okt 2010 Den koster ikke 5000,- for en PC alene... Men det koster den hvis den skal monteres og køres ind på rullefelt til din cykel!
    Du kan ikke bruge de generelle maps der ligger på powercommanders hjemmeside... De er kun retningslinjer...
    Så HVIS du vil have en PC monteret har den kun den reelle effekt hvis den bliver kørt ind til den specifikke cykel - og så koster det altså 5000,-

Hvis du havde fuldsystem monteret og med andet luftfilter osv så var der en pointe ved at montere pc, men når det kun er endepotten og den kører godt allerede med rimelig farve på tændrørene... tja... Spild af penge hvis du spørger mig... Ja, du kan få en bedre kurve på et stykke papir når den er stillet ind, men kan du reelt mærke forskellen når du kører? Og har det reelt nogen indflydelse på motorens holdbarhed?

Jeg holder på at du vil være hurtigere på cyklen ved at få bygget din affjedring om og får taget et par trackdays, end hvis du bruger pengene på en PC.

• #6   31. okt 2010 Yes yes Rene, tror skam også jeg ville blive hurtigere på bane med en anden affjedring og et kørekursus, men nu er det ikke fordi jeg skal æde et sekund på min omgangstid smiley

Jeg ville blot høre lidt ang. PC, da jeg ikke vidste en noget om det smiley
    Og kunne faktisk godt finde på at smide et par tusinde for at blive lige den tand hurtigere end min vens 636 smiley ( På motorvej fx, blot for at afskrive affjedringssnakken ) smiley

• #7   31. okt 2010 Med Rene mener jeg selvfølgelig Jakob, beklager smiley

• #8   31. okt 2010 Hvis du ikke kan trække cyklen helt ud til max-omdr i højgear, kan du få en hurtigere cykel ved at montere en tand eller to større tandhjul bagpå!

• #9   6. jan 2011 så vidt jeg husker går PC og zx6r(r) ikke særlig godt i spænd. De fleste bruger Esner boks på dem da det virker bedre.

Kommentér på:
ZX6R med Devil - Powercomander?

Annonce