6.832 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Pris for indkøring på testbænk? Pris for indkøring på testbænk?

Hvad koster det ca. at få sin cykel kørt ind på testbænk?

Jeg har nemlig lige anskaffet mig en XT660x der har Akrapovic og Powercomander på, og tidligere ejer sagde at den ikke er blevet kørt ind efter..! :S

Den kører meget jævnt (eftersom det er en 1 stamper), men hvis den kommer til at køre endnu bedre af det, er det jo perfekt smiley

Nogen der lige har fået det gjort og har en pris i baghovedet?
Går ud fra at det stærkt kan anbefales?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris for indkøring på testbænk?
  • #1   24. nov 2010 Regn med 2500.-

• #2   24. nov 2010 Ved FV motor

• #3   24. nov 2010 Okay, takker..!
    Det må være en lille julegave til den så smiley

Hvad med en alm effektmåling, det må da være noget billigere?

• #4   24. nov 2010 Ja - men hvad vil du bruge det til. ?
    Det er jo bedre at nu da du har betalt ham for at spænde den fast og sætte den til - og rulle den for at se hvad den giver. så kunne han lige så godt bruge mere tid på at rulle den ind. så er det jo gjordt.

• #5   24. nov 2010 Har heller ikke tænkt mig kun at få en effektmåling, det var af ren interesse.. smiley

Planen er selvfølgelig at få den til at gå optimalt med passende kurve.. For det dur vel ikke at smide en PC på, uden indkøring..

• #6   24. nov 2010 et alm rul ligger ofte på en 3-400 kr...

jeg var dog så heldig at få min rullet og justeret ind hos bislev mc... han brugte næsten 2 timer på den.. smiley

og blev presenteret for en regning på 1300 kr... så der skal jeg sq også ned næste gang jeg får ny cykel.. smiley

• #7   24. nov 2010 2 Timer for en justering smiley

Så er den vidst ikke custom mappet

• #8   24. nov 2010 Her i 2010 sætter vi den nye powercommander og auto tune på min far HD- Iron. Der kom åben V&H potter på med DB killers i, åben V&H filterkasse, og et map fra hjemmesiden med de potter min far har på - som jeg ændret lidt efter et par prøve ture. så sætter vi auto tunen værdier lidt op og satte den til via pcèn. Det tog nogle gode 100 km for at den kørte rigtig godt - men nu køre den bare som en drøm og står bare perfekt.
    så lang historie kort. Du kan bare sætte den nye på og købe en auto tune til den - så skal den sku nok gøre resten. :O)

• #9   24. nov 2010 Dejligt med en succeshistorie, men nu skal man jo være lidt varsom med at sammenligne en Harley Davidson med en motorcykel! smiley

• #10   24. nov 2010 Hvad tager dynojet??

Der er jo ikke rigtig andre på Djævleøen

• #11   24. nov 2010 Som Nicky vil jeg også foreslå Dennis i bislev... Han har rullet min ind, og skal også rulle den igen til foråret, da jeg har skiftet potte...
    Han er rigtig dygtig og bruger meget tid på hans rullefelt...

Johnson: Dennis brugte også 2 timer på at rulle min ind, helt fra bunden... Jeg stod selv og kiggede på han lagde et "zero map" ind på min PC inden han gik i gang... så det må hvis betegnes som et custom map, når det bliver bygget op fra bunden...

• #12   24. nov 2010 * Fenris ( NEJ tak til Tupperware cykler) *:
    Kan man bruge sådan en auto tune, på flere cykler? Den skal vel ikke sidde på hele tiden? Og hvad koster sådan en?

Kasper K:
    Haha, det sagde jeg ikke! smiley

Hmm, jeg har bare 250km op til Bislev, så det er noget af en tur for det..
    Men mange tak for svar!

• #13   24. nov 2010 Mavtin: Ja Autotune kan bruges på flere cykler, det er bare en ekstra enhed, som kobles på de nye PCV. Det anbefales vist også, at man ikke kører med Autotune funktionen til hele tiden, men kun til at køre ind med.

• #14   24. nov 2010 Nåh okay, hmm jeg har kun en PCIII på min.. Men den kommer vist bare på bænk og bliver kørt ind, evt ved FV motor..

• #15   24. nov 2010 det skal siges jeg ikke har en PC på... kun en potte og kn filter... men men... min var åbenbart en fransk model der var droslet til 100 hk (pga noget med billiger forsikring) hvad ved jeg...

og kunne nu godt tænke mig de sidste heste ud af min cykel... den fiksede han også... så i stedet for 86 hk på hjulet kom den op på 123 hk.. smiley nice tænkte jeg...

så roede han i en go time med den orginale styreboks og fandt lige 5 heste mere det + et betydeligt bedre mellem område.. smiley

• #16   24. nov 2010 Det lyder satme da fedt Nicky.. Så tænker man jo snart; "mon han kan blive ved sådan?" Hehe

• #17   24. nov 2010 ja det var også min tanke... han klippede faktisk kun en ledning og vupti... så var der lige 40 ponyer mere på lakridsen.. smiley

kunne ikke lade være med at spørge ham om han ikke lige kunne klippe et par stykker mere... syntes 200 hk var sådan et fint rundt tal.. smiley

• #18   24. nov 2010 Martin nu er det jo ikke sikkert finn tager 2500 for en enstamper.
    nyere 4 cyl cykler er der jo meget der først skal pilles af og sættes på.
    måska kan han nogle andre triks med din cykel da han har tunet mange crosser og ligende.han har sådan set ikke lavet andet siden han holdt på havnen.han laver næsten ikke andet end rulle cykler hele dagen.
    men du kan ringe til ham og spørge =fvmotor
    .jeg kender flere som kører flere hundrede km for at få justeret ved finn.
    mvh kk

• #20   26. nov 2010 Jeg ville så aldrig køre til KJ...

Kommentér på:
Pris for indkøring på testbænk?

Annonce