1.317 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

mer power hvis mugligt mer power hvis mugligt

hej har lige købt igår en yamaha xj 600 fra 87 ved godt det ikke er en sports cykel og også derfor jeg har købt den så jag kan nyde turen ikke for køre stærkt..

men ville høre om der var nogen der kendte til hvor man kunne købe eventuelt dele til at få bare en anels mere power ud af den end de standart 79 hk den har
håbr der en der vil hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mer power hvis mugligt
  • #1   25. feb 2011 Du har ikke købt den for at køre for stærkt - så er 79 hk rigeligt. Evt. overvej et droslingskit.
    Merudgiften i form af tun er næppe penge værd i forhold til din cykels pris og effektforøgelsen.

• #2   25. feb 2011 øh ved du hva den har kostet c1
    det jeg spurgte efter var om der var nogen der hviste om det kune lade sig gøre og om hvor man eventuelt kunne købe dele
    for det kunne sagtens ønskes at der var lidt mere guf i den

• #3   25. feb 2011 har jeg haft smiley

• #4   25. feb 2011 hvis du vil ha mere optræk og ikke topfart er det måske en omgearing du skal ha gang i ?

• #5   25. feb 2011 anden gearing er en meget billig mulighed ja.

• #6   25. feb 2011 hmm lad os porte toppen hæve kompra og finde ud af hvor meget vi kan bore den op og et sæt skarpe knaster ej bare gas ville også prøve en anden gearing

• #7   25. feb 2011 helt sikkert anden gearing, event -1 foran og +2 bag, hvis det ikke er nok kan du smide en larme potte på så lyder det også af noget ;o)

• #8   25. feb 2011 hehe jaa det var også sådan noget jeg tænkte om det kunne være mugligt for ved jodt det ´lidt er en sofa cykel men det en solid satan min makker købte en for 4 år siden som transport cykel han mishandler den for groft og den kører bare altid..

thomas
    har lige frem tryllet en 4i1 sebring ved en forhandler der lovede den ikke ville larme vildt men bare se godt ud og give lidt mere effekt måske 0,5 -2 hk mere hehe
    så det med den skal lyde voldsom er nogo smiley men ellers god ide

• #9   25. feb 2011 Eftersom den som standard har 72hk så er der vidst lavet noget ved din siden den har 79hk.
    Og skift af din udstødning alene giver ikke 0,5-2 hk ekstra, i bedste fald er det vad du mister. Det kræver også en god omdysning af karburatorerne, hvilket på en så gammel MC ikke er let, da karburatorne nok har noget slid.
    Sælg den og køb en xj750/900 hvis du har brug for flere kræfter, og ellers så gør brug af rådet med en anden gearing.

• #10   25. feb 2011 jesper der sidder ny renoverede karburatore på den og der er en halløj gejl udstødning på den men sys den larmer for meget...
    så gætter på den er dysset om :S
    og beklager da meget jeg skrev 79 mente da self 72 beklager jeg huskede forkert men bestiller ny gearing til den i morgen

• #11   26. feb 2011 Du kan jo altid få portet toppen, anden knaset osv osv.. Du får måske 10hk men det vil koste dig 20000kr.

• #12   26. feb 2011 frem med filen og gør det selv metoden smiley
    ellers giv den en god sjat metanol i benzen, virker på alt med motor.
    Pas på !!! ik for meget i, for så flyver topstykket af smiley

Hilsen kjeld

• #13   26. feb 2011 dagens selvmodsigelse... behold den som den er... og lær og kør... smiley

Du har købt den for ikke at køre stærkt, men kunne nyde turene, - også vil du have mere power? - det giver ingen mening.

Kommentér på:
mer power hvis mugligt

Annonce